לגברת מנהלת

deathcaster

New member
לגברת מנהלת

תבדקי בפייסבוק, עשיתי מה שביקשת
 

MsUnderstood

New member
../images/Emo236.gif../images/Emo236.gif../images/Emo236.gif

עכשיו רק חסר לי הקובץ השני... כבר אמרתי שאני סוגדת לך??? ומה לא תעשה כדי להשתיק אותי
 

deathcaster

New member
תשובה

ברחוב סמולנסקין (זה הרחוב המקביל "מאחורי" הבניין של רבדים... זה כחול לבן אמנם... אבל מעולם לא רשמו לי שם דו"ח, נכנסים אליו מהכניסה לבי"ח "כרמל"
 

מירית 101

New member
ההודעה הקודמת מלאה יתר על המידה

אז אני אכתוב לך כאן :) אני מניחה שהתקבלת לרבדים אם את שואלת כבר על חנייה... לי משום מה דחו את הראיון ליום ראשון הקרוב.. מתי את מתחילה? כמה ימים בשבוע זה יוצא ומתי?
 

MsUnderstood

New member
מתחילים ברביעי הקרוב

משהי אמרה לי היום שדיי מקבלים את כולם... זה מ5 וחצי עד 10
 

deathcaster

New member
או ! יופי

אז מי אמר לי שזה מ-2 בצהריים ?
אם כך, אולי יש סיכוי שאני אבוא זה יהיה ימי רביעי בסוף, נכון ?
 

MsUnderstood

New member
שואלים אותך אם זה מסתדר לך..

אותי שאלו עוד לפני שהייתי בראיון...ונראה לי שהם מנסים לסדר שתוכלי לעשות את זה גם ביום אחר
 

מירית 101

New member
יופי!

כי מלבד ימי שלישי ורביעי אני פנוייה אחרי הצהריים.. (בסימסטר א', סימסטר ב' המצב אחרת..)
 

מירית 101

New member
חחח לא, מה פתאום

מספיק יסוריי המצפון שהיו לי אתמול אחריי שהייתי מוכרחה להפסיד את השיעור הראשון.. אני מקווה שאני אצליח לשלב את המלגה ביום אחר.
 

MsUnderstood

New member
תגיד את זה לכל האנשים שהולכים מולי ומתלוננים

שאני לא רואה אותם.. תגיד אם אתה בא וזהו!! הגיע הזמן שתתחיל להקשיב לי
 
למעלה