לגבי 24....אני כל הזמן שומעת על

נעמהdj21

New member
לגבי 24....אני כל הזמן שומעת על

הסידרה הזו וגם פה היא מוזכרת רק שאף פעם לא ראיתי אותה ואין לי מושג איפה היא משודרת(אולי בערוץ 10 שבו אני לא צופה....) מישו מוכן להגיד לי בקצרה על מה מי מו ומתי???אה וגם שמעתי שאקי אבני ישחק שם באיזה פרק לכמה רגעים. זה נכון??? תודה מראש... (אגב קצת מביך מבחינתי שאין לי מושג איפה זה משודר וכל זה כי אני בד"כ לוח משדרים אנושי אז לא לדרוך על הפצעים!
)
 

mishmesh

New member
בקצרה-

24 היא סידרה המספרת על ג'ק באואר, סוכן ביחידה מיוחדת ללוחמה בטרור בארה"ב (שנקראת בקיצור CTU) ועל עלילותיו במשך יום שלם. כל פרק בסדרה נמשך שעה ויש 24 פרקים בעונה-כך שכל עונה זה יום שלם. מחר מתחילה העונה השניה בערוץ 10 (שתשודר פעמיים בשבוע-בימים ראשון ורביעי ב-21:45) שבה אקי אבני מופיע לתפקיד קטן בפרקים 9 ו-10. אבל לא מומלץ להתחיל מהעונה השניה. כדאי ואף רצוי לראות קודם את העונה הראשונה. ניתן להשיג את את פרקי העונה הראשונה על גבי DVD (ומהשבוע גם עם תרגום) בחנות בלוקבאסטר הקרובה לביתך.
 

d@r121

New member
לי יש בעיה מהותית

אני פשוט לא יכול לצפות בעונה הראשונה של 24 מהתחלה כי כבר ראיתי את הכל ואני יודע איך זה יסתיים וזה מרגייייז לאללה (אני אתן לזה קצת להתקרר ולקראת העונה ה3 שתעלה אם ירצה השם). בכל אופן בעייה מרגיזה ונחמד שמוציאים גרסה עם תרגום...
 

Boran

New member
על אקי אבני ב-24- בלי ספוילר

בינתיים ראיתי את העונה השניה עד פרק 10. אני חייב לציין שהרגשתי גאווה לאומית כשראיתי את אקי אבני על המסך של 24, כי בכל זאת- 24 ידועה כסדרה שהסטנדרטים של המשחק בה גבוהים מאוד. זה לא נכון שאומרים שהוא הופיע שתי שניות וזה, לדעתי היה לו אחלה תפקיד, שמכבד את עצמו. הייתי גאה לראות אותו על המסך, ואת השם Aki Avni בקרדיטים של הפתיחה בין הראשונים ברשימת השחקנים האורחים (ותאמינו לי שזו היתה רשימה ארוכה). היה לו ממש אחלה תפקיד. ובכלליות בקשר לעונה השניה: בעונה 1 הפתיעו אותנו מכל צד אפשרי. כשהתחלתי את העונה השניה חשבתי, טוב, אני כבר מצפה לכל הדברים הבלתי צפויים, איך עוד אפשר להפתיע אותי? תתפלאו. העונה השניה מפתיעה בדיוק כמו הראשונה.
 

cj20

New member
כן. הרבה הפתעות. במיוחד

בעלילה של קים הכל כך מציאותית ולא מופרכת
אבל אין, אין על 24
 
למעלה