לגבי סמסונג 824

eran1901

New member
לגבי סמסונג 824

מישהו מכיר אתרים שאפשר להוריד מהם צלצולים\תוכנות לפלאפון?
 

Polyphonic

New member
רק הצלצולים וצריך תוכנה שונה כדי...

להעלות את הצלצולים
 

eran1901

New member
עם איזו תוכנה אפשר להעלות

את המשחקים וכל השאר שאפשר להוריד מהאתרים השונים למכשיר ? ל824.
 

Polyphonic

New member
אז זהו...שיש כמה בעיות

1. לא תמצא אתר עם משחקים ל824, כי הobox והמשחקים הם חלק משיתוף הפעולה בין אורנג´ ישראל לסמסונג. מה שאומר שרק למכשירים ה"ישראליים" יש משחקים, קריוקי... מה שכן תוכל למצוא - זה צלצולים (midi\mmf)
2. גם אם תמצא משחקים, לא ראיתי תוכנה שיכולה להעלות לך אותם למכשיר...התוכנה של סמסונג ל824 תומכת רק בצלצולים ותמונות ךמיניהן (שומרי מסך, רקעים...)
 

DangerPowers

New member
קניתי עכשיו את הכבל אבל

הוא נותן לי כאילו להוריד עד 12 מנגינות. אם אני מנסה להוריד יותר מאחד את השאר הוא מסמן לי על המכשיר ב"iiiiiiiiiiiiii" ולא שומעים כלום אלא רק את הצליל האחרון שהורד... מה ניתן לעשות? זה 624..
 

eran1901

New member
אז מה בעצם

אני כן יכול להעלות למכשיר עם הכבל נתונים? צלצולים, שומרי מסך, רקעים (אממ???...), ומה עוד?
 

eran1901

New member
מה עם קריאוקי

גם קריאוקי? איפה אפשר להשיג בכלל קריאוקי?
 

Polyphonic

New member
אתה משתמש בתוכנה שקיבלת עם הדיסק../images/Emo35.gif

לא הייתי מתחלף איתך
התוכנה שקיבלת עם הדיסק מתאימה רק לסמסונג T100, או בעברית: התוכנה מתאימה רק ל824 והיא דפקה לך את ה624.... תנסה ללכת לאורנג´/סאני ולבקש מהם לסדר את זה
ותשתמש בתוכנה הזאת
 

eran1901

New member
עוד שאלה קטנה..

מה זה בעצם האנימציות ? אנימציה=רקע\שומר מסך?....
 

DangerPowers

New member
polyphonic תודה רבה!!!!!!!! ../images/Emo45.gif

התוכנה שמותאמת ל620 עובדת והיא גם סידרה את הבעיה עם הiiiiii
 

™I©Eman

New member
התוכנה הזאת מותאמת ל-622 ול-624../images/Emo70.gif

PC-link for SGH-N600 series דווקא לפי השם לא ל-620, אבל אני מאמין שהיא עובדת גם עליו.. סתם ליתר דיוק..
 
ועוד בענייני הורדות

מישהו מכיר אתרי WAP שאפשר להוריד מהם משחקים/צלצולים/אנימציות בחינם למכשירי מוטורולה (V720)?
 
למעלה