לגבי מפגש הפורום ,
יתקיים או לא יתקיים ? זאת השאלה ! מי (יבוא למפגש אם בכלל) ? מה (יש להביא למפגש , בנוסף לעצמנו ולמצב רוח טוב במיוחד) ? מתי (יתקיים המפגש ? מבחינתי , יום מועדף הוא ה - 17.3/18.3/24.3/25.3, (אחד מהימים האלה) , שכן ב - 26.3 מתחיל הסמסטר שלי) ? למה (על מה בדיוק נדון ? או שזה יהיה ספונטני ...) כמה (כמה אנשים יגיעו ? האם יש צפי גדול ?) ואיך (אם זה נניח ייערך בשבת - הקניון לא יהיה סגור ? יש אופציות נוספות למקום מפגש ? איך יגיעו האנשים שאינם מהמרכז ואין להם רכבים ? וכו' וכו' .)
יתקיים או לא יתקיים ? זאת השאלה ! מי (יבוא למפגש אם בכלל) ? מה (יש להביא למפגש , בנוסף לעצמנו ולמצב רוח טוב במיוחד) ? מתי (יתקיים המפגש ? מבחינתי , יום מועדף הוא ה - 17.3/18.3/24.3/25.3, (אחד מהימים האלה) , שכן ב - 26.3 מתחיל הסמסטר שלי) ? למה (על מה בדיוק נדון ? או שזה יהיה ספונטני ...) כמה (כמה אנשים יגיעו ? האם יש צפי גדול ?) ואיך (אם זה נניח ייערך בשבת - הקניון לא יהיה סגור ? יש אופציות נוספות למקום מפגש ? איך יגיעו האנשים שאינם מהמרכז ואין להם רכבים ? וכו' וכו' .)