לגבי מפגש הפורום ,

thankful

New member
לגבי מפגש הפורום ,

יתקיים או לא יתקיים ? זאת השאלה ! מי (יבוא למפגש אם בכלל) ? מה (יש להביא למפגש , בנוסף לעצמנו ולמצב רוח טוב במיוחד) ? מתי (יתקיים המפגש ? מבחינתי , יום מועדף הוא ה - 17.3/18.3/24.3/25.3, (אחד מהימים האלה) , שכן ב - 26.3 מתחיל הסמסטר שלי) ? למה (על מה בדיוק נדון ? או שזה יהיה ספונטני ...) כמה (כמה אנשים יגיעו ? האם יש צפי גדול ?) ואיך (אם זה נניח ייערך בשבת - הקניון לא יהיה סגור ? יש אופציות נוספות למקום מפגש ? איך יגיעו האנשים שאינם מהמרכז ואין להם רכבים ? וכו' וכו' .)
 

ניאו30

New member
הצעה לתאריך חדש

אז כבר הבנו ששישי-שבת זה בעייתי מבחינת תחבורה והכל,אז מה דעתכם על... יום הבחירות! 28/3 יום חופש אבל יש תחבורה רגילה,לא נצטרך לשמוע חדשות כל היום(אני בכל מקרה לא מתכוון לשמוע) וננצל את היום שנקווה שיהיה יפה ונעים ליותר מצפייה בטלויזיה המשעממת וצפויה. למה?(על מה נדבר?) על הא ועל דא! העיקר פה הוא לא על מה נדבר אלא שנכיר אחד את השני,נגיע לשם,נציג זה את זה(אני כבר מכיר שתיים) ונדבר על חוויות חיינו,נצחק,נשיר,מה שיהיה יהיה שמח וטוב! כמה?לפי ספירה ראשונית ולא סגורה נראה לי באזור השישה-אני,אתה,סאנשיין, להבה,נסיכה ולקשמי.ברור שזו רשימה שעדיין יותר מפתוחה בפניי חברי הפורום האחרים שמעוניינים בכך. איך?בשישבת אכן יהיה סגור.ביום הבחירות לא.מצד שני,כל המקומות יהיו בטח מוצפים באנשים,שזה לא דבר שאני הכי אוהב.מעדיף מקומות שקטים. אפשרויות נוספות?מעדיף מקומות פתוחים ולא קניון,למשל פארק(לאומי או ירקון,או אפילו פארק רעננה),אבל מצד שני גם אלו בטח יהיו מוצפים ביום הבחירות.צריך למצוא איזו פינת חמד קטנה ושקטה,כזו שתהיה בעלת גישה לאוטובוס/רכבת,אבל רחוקה מההמון.אבל אם כבר המון-אני,לפחות,מעדיף המון על מקום כמו דשא מאשר בתוך קניון. הכי חשוב,לדעתי-לקבוע תאריך ומקום! כל השאר יבוא כבר בהמשך
 

thankful

New member
על הא ועל

דא ליברמן ! (מישהו ראה אתמול "ארץ נהדרת" ?)
 
יום הבחירות- נשמע אחלה../images/Emo45.gif

מי שיכול ביום הבחירות בשעות הבוקר המאוחרות שיסמן
 

thankful

New member
נשמע היטב .../images/Emo45.gif

מקווה שיש איסוף מתחנת רכבת בחיפה - לצפוניים :)
 

לקשמי

New member
../images/Emo45.gif

אני גם לא הולכת להצביע, כך שלא אהיה מוגבלת בזמן.
 

ניאו30

New member
יכול ../images/Emo45.gif

(לגבי להבה שכתבתי מקודם שמגיעה-הסתכלתי בשרשור הקודם וראיתי שהיא לא כתבה אז לא בטוח שמגיעה,ואם ככה זה כרגע באזור של חמישה אנשים,בתקווה שהכמות תגדל). ועוד נשאר לקבוע את המיקום!
 
קבענו בשרשור אחר- עזריאלי...

ולגבי מקום ספציפי,יש לי רעיון למקום שם- אני אכתוב מסר היום בערב או מחר לכל מי שאישר הגעה ואומר איפה לדעתי הכי כדאי להיפגש בעזריאלי... עדיף שלא יהיה בפורום עצמו, לדעתי...
 

america345

New member
היי

ראיתי שאולי יש מפגש? על מה בדיוק מדובר אם אפשר להתעניין?. קבוצה מסויימת שיש לה משהו משותף או משהו שפתוח לכולם?
 
למעלה