לגבי כוכב הקופים

לגבי כוכב הקופים

אני שומעת ביקורות נלהבות על הסרט הזה אבל... מה לעזאזל יש בו שהוא כזה מדהים?! כאילו- כוכב עם קופים.... מה הביג דיל פה? אני אשמח להסבר ממישהו שראה
חומצה שורפת
 

leeloo

New member
כוכב הקופים

לא ראיתי את הסרט, אבל מישהו שראה את כוכב הקופים המקורי שיצא ב-68 (כן, כן זה סרט מבוסס על סרט ישן) אמר לי שזה אמור להראות את הסכנות בפצצת האטום, וכאילו כוכב הקופים הוא מה שקרה אחרי השתמשות בפצצת האטום. דווקא נשמע כמו אחלה רעיון, ושמעתי שזה סרט מאוד מצליח.
 

^nurv^

New member
ראיתי את כוכב הקופים

המקורי לפני כמה חודשים בווידאו. וזה סרט ממש יפה, שמדבר על הרבה נושאים מעניינים ופילוסופיים כמו השפעת הדת על החיים שלנו, על מבנה החברה שלנו בכלליות, על גזענות (אם אני זוכר נכון), ועוד המון נושאים מעניינים. אבל הסרט שיוצא עכשיו לפי מה שהבנתי בכלל לא דומה לראשון, הוא רק מבוסס, אבל עשו ממנו סרט שונה לגמרי (לפי הפרומו זה נראה כמו סרט פעולה). אני בכל מקרה אלך, רק בגלל שהסרט המקורי היה יפה.
 
ראיתי את הסרט המקורי בגיל 8

וזו היתה טעות - חצי שנה אחר-כך היו לי סיוטים. אני חושבת שזה היה סרט טוב, אבל זה היה מזמן, אז קשה לי להגיד.
 
למעלה