לגבי ויסקונסין, האם הפסיכולוג

לגבי ויסקונסין, האם הפסיכולוג

התעסוקתי שטען שאם לא מוצאים למשתתף עבודה במהלך ארבעת חודשי "ההתנדבות" הקהילתית הוא מפסיק להיות זכאי להבטחת הכנסה, שיקר במודע, או שמא זה אכן מבוסס בחוק. זה היה בתגובה לשאלה מה קורה אחרי שאי אפשר לחייב יותר בעבודה קהילתית, נאמר לנו שתקופה זו מוגבלת לארבעה חודשים בלבד. מיותר לציין שהרבה סיכוי להשמה לעבודה כלשהי לא היה קיים עם רקע של הפרעות נפשיות, אבל האיום בכך שהקצבה תשלל לחלוטין היווה לחץ נוסף שעוד הפחית את התפקוד בזמן הראיונות התכופים. מצטערת שאני יורדת לפרטים כל כך מדויקים אבל הכל חלק מתמונה וחשוב לי להבין את המערכת. מעבר לזה, האם הסירוב לאפשר פגישה עם רופא תעסוקתי הוא תקני באמירה שבעיות נפשיות מופנות לפסיכולוג שכאמור איים בהפסקת הקצבה אם לא תימצא עבודה בזמן.
 
ברור שלא!

חוק הבטחת הכנסה מכיר גם במצב שבו לאדם אין כושר לעבוד ולהתפרנס כדי מחייתו, או שאינו ניתן להשמה בעבודה כלשהי. כמובן שהכל בתנאים הקבועים בחוק.
 
תודה על התגובה המהירה

מנקודה לנקודה מסתברר לי שכנראה יש לפחות לכאורה סיבה לברר את כל רצף האירועים מול עו"ד שיראה את כל המסמכים וישמע את כל הסיפור באופן רציף כדי לברר האם הנסיבות מצדיקות פניה לערכאות או שעדיף לא להפנות אנרגיה נפשית יקרה למקום זה.
 
לצערי ויסקונסין אמנם קיימת אבל

את מוזמנת לגלוש בפורום השכן כדי לסייע לנו לגנוז אותו. אכן שמורה לך זכות ההשמה אבל לפניה לצערי ישלחו אותךלוועדה חוזרת במל"ל שתגדיל אולי את האחוזים. אין כוונתי לייאש אותך. ממש לא, חשוב שתדעי כדי להיות מוכנה. ואם יש לך עו"ד אני בטוחה שיעמוד לצידך אם נפגם כושר העבודה, לא ניתן לכפות עליך עבודה. להסכם זה הגיע ועד הפעולה לפני מספר ימים. לא לוותר!
 
למעלה