תודה רבה על העלאת הקובץ! עושה רושם שעשו תכנון נכון סופסוף...
היו יכולים כבר למתוח את אזור 1 שיכלול גם את נתב"ג... בין יהוד ללוד ששתיהן אזור 1 עובר כביש די ישר, כביש 40.
 
האם ידוע לך או למישהו אחר לגבי תחנות מעבר? למשל צומת טייסים. האם היא נחשבת אזור 1+2? מעניין אותי מהבחינה הלוגיסטית. אני יודע למשל שיש בטיוב תחנות מעבר.
תודה רבה על העלאת הקובץ! עושה רושם שעשו תכנון נכון סופסוף...מצורף קובץ עם טבלת כרטיסי החופשי-תקופתי של גוש דן
495 ש"ח זה המחיר לכרטיס חופשי-חודשי של כל המטרופולין (בין אשדוד בדרום לנתניה בצפון ומודיעין במזרח).
יהיה כרטיס ל"גוש דן+דרום" (קוד 144) שיכלול את לוד ואת אשדוד ומחירו 350 ש"ח.
אם לוד לא הייתה מתעקשת להיכלל בטבעת הראשונה, סביר להניח שמחיר החופשי-חודשי בין לוד לאשדוד היה 250 ש"ח.
אין אפשרות לכרטיס שכולל את הטבעת הראשונה וחלק מהשלישית ללא חלקים מהשניה, כי עקרונית הטבעת השניה נמצאת בין הראשונה לשלישית.
היו יכולים כבר למתוח את אזור 1 שיכלול גם את נתב"ג... בין יהוד ללוד ששתיהן אזור 1 עובר כביש די ישר, כביש 40.
 
האם ידוע לך או למישהו אחר לגבי תחנות מעבר? למשל צומת טייסים. האם היא נחשבת אזור 1+2? מעניין אותי מהבחינה הלוגיסטית. אני יודע למשל שיש בטיוב תחנות מעבר.