לגבי הרפורמה בגוש דן,מצאתי מפה עם מספרי קווים

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
ל- 35 יהיה תחליף חלקי
זה יהיה אחד מקווי 39/139/239 מאזור לה-גארדיה במסלול ישיר דרך אלוף שדה לתל השומר. מתחנה מרכזית עד לה-גארדיה צריך לקחת אוטובוס. לגבי 64 - תדירות הקו נמוכה גם כך. שילוב של 61/62 עם 70 שנוסעים בתדירות גבוהה כמעט לא יביא לפגיעה בשירות (במיוחד כשיהיה כרטיס מעבר). לגבי קו 125 - ימשיך במסלולו הנוכחי. הסיבה לזה שהוא עושה את הסיבוב - לספק לתלמידים מאזור שיכון ל' ורמת אביב החדשה גישה לתיכונים שבאזור יהודה המכבי.
תודה, איליה ודני על ההסברים
השאלה היא כיצד יהיה ניתן להגיע באופן מהיר מכיוון התחנה המרכזית של תל אביב ותחנת רכבת ההגנה לעבר אזור אלוף שדה, רמת אפעל ותל השומר. האם יהיה קו אחר בין האזורים הנ"ל או צורך בהחלפת אוטובוסים? לגבי קו 64 - לדעתי מוצדק לעלות את התדירות לא להוריד. לא בטוח, שזה חכם לבטל אותו. לדעתי כרטיסי המשך זה טוב לקווי שכונות או מעבר מקווים בינעירוניים לקווים פנימיים, כמו למשל כרטיסי המעבר ב"אגד" בחיפה או בצומת אל-על לעבר קרית התעופה ונמל התעופה בן גוריון. זה פחות מתאים בקווים אזוריים, לא ממש ארוכים במסלולם.
 

אוהד11

New member
הנה פירוט על 71/171/271
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=151020926 לגבי קו 20, אני בעצמי גר סמוך לרחוב אבא הילל ומשתמש בו הרבה, אבל הייתי מעדיף אוטובוס כל 5 דקות שיביא אותי לבורסה ולהחליף שם לקו המשך למרכז ת"א, מאשר להמתין רבע שעה לקו 20 שאלהים יודע מתי הוא יגיע.
איליה, מי מבטיח לך באזור הבורסה אוטובוס בכל
חמש דקות ? האם מבטיחים לך תזמון רמזורים, נת"צים, כרטיס מעבר וכל מה שצריך על מנת להבטיח את התוכנית הזו ? לא ! הכל יהיה בעתיד, אבל לא מבטיחים שהכל יהיה ביחד ! מבטיחים קוי אוטובוס בתדירות גבוהה, אבל אינך יודע איזה מהם יפעלו בתדירות גבוהה. יתר על כן, התדירות הגבוהה, אם אכן תהיה גבוהה, היא בנקודת היציאה, ולא כעבור מספר תחנות, לאחר מסלול שבו פקקים ועומס תנועה, כך שהתדירות פוחתת והולכת, ואתה עשוי/עלול להמתין לקו אוטובוס אחד בלבד במשך 15 דקות יחד עם משתמשים אחרים, וכך גם אם תזדקק לקו מעבר נוסף. ומדוע לנתק מת"א אזור שלם כמו אבא הלל ושיכון ותיקים ? האם קו 58 שהופעל כקו מידיבוסים כל 20 דקות, ויש לו נקודת תורפה רצינית בדמות הסיבוב באבא הלל - האם זה התחליף לקו 20 ? האם 61/161 שאמורים לנסוע דרך בן יהודה, רחוב שמופעי הרמזורים בו לנת"צ אינו מוסדר כראוי, האם זה הפתרון ? האם מי שנזקק לקו 27 יצטרך להתבסס על 71/171/271 שיגיעו השד יודע מתי אחרי נסיעה ארוכה מחולון ? האם זה מה שמבטיחים למשתמשי התח"צ ?
 
איליה, מי מבטיח לך באזור הבורסה אוטובוס בכל
חמש דקות ? האם מבטיחים לך תזמון רמזורים, נת"צים, כרטיס מעבר וכל מה שצריך על מנת להבטיח את התוכנית הזו ? לא ! הכל יהיה בעתיד, אבל לא מבטיחים שהכל יהיה ביחד ! מבטיחים קוי אוטובוס בתדירות גבוהה, אבל אינך יודע איזה מהם יפעלו בתדירות גבוהה. יתר על כן, התדירות הגבוהה, אם אכן תהיה גבוהה, היא בנקודת היציאה, ולא כעבור מספר תחנות, לאחר מסלול שבו פקקים ועומס תנועה, כך שהתדירות פוחתת והולכת, ואתה עשוי/עלול להמתין לקו אוטובוס אחד בלבד במשך 15 דקות יחד עם משתמשים אחרים, וכך גם אם תזדקק לקו מעבר נוסף. ומדוע לנתק מת"א אזור שלם כמו אבא הלל ושיכון ותיקים ? האם קו 58 שהופעל כקו מידיבוסים כל 20 דקות, ויש לו נקודת תורפה רצינית בדמות הסיבוב באבא הלל - האם זה התחליף לקו 20 ? האם 61/161 שאמורים לנסוע דרך בן יהודה, רחוב שמופעי הרמזורים בו לנת"צ אינו מוסדר כראוי, האם זה הפתרון ? האם מי שנזקק לקו 27 יצטרך להתבסס על 71/171/271 שיגיעו השד יודע מתי אחרי נסיעה ארוכה מחולון ? האם זה מה שמבטיחים למשתמשי התח"צ ?
אף אחד לא הבטיח, אבל אני אופטימי.
קו 58 הוא ממש לא תחליף לקו 20, הוא בכלל לא מגיע לאותו מקום. אבל אם למשל כל הנסיעות של 20 יוחלפו לנסיעות של 42, זה כנראה ייצור באבא הילל לו"ז קצת יותר אחיד ממה שיש כיום.
 

אורי404

New member
אף אחד לא הבטיח, אבל אני אופטימי.
קו 58 הוא ממש לא תחליף לקו 20, הוא בכלל לא מגיע לאותו מקום. אבל אם למשל כל הנסיעות של 20 יוחלפו לנסיעות של 42, זה כנראה ייצור באבא הילל לו"ז קצת יותר אחיד ממה שיש כיום.
קווים נוספים
יש את קווים 524, 525 ו-531 של "אגד", שאולי בעתיד המחליף יתחלף, שכן אולי יהיה בסופו של דבר מכרז לקווים אלה. כך או כך, במידה ואכן יהיה כרטוס משותף, אז יהיו קווים נוספים לקו 42. ודרך אגב, דווקא קו 58 מקשר בין אזור אבא הלל לאזור מסוף 2000.
 

atypique

New member
לגבי הרפורמה בגוש דן,מצאתי מפה עם מספרי קווים
אני מצטער על הכפילות אם המפה הזאת כבר פורסמה פה. בניגוד למפה מהמסמך המפורסם של נתיבי איילון, פה יש גם טבלה של מספרי הקווים התדירים. שימו לב שבמפה מופיעים רק הקווים התדירים ביותר. יש עוד קווים רבים שאינם מופיעים פה, לדוגמה קו 10 וקו 5. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=135687873169017&set=o.144707548928434&theater הנה התאמת המספרים לצבעים, שאפשר להבין אותה מתוך זה שמנסים לשמור כמה שאפשר על מספור הקווים הקיים: 4/104/204 - אפור (יכול להיות שירדו מהחלק הזה של התכנית, כי נאמר בפורום שקו 16 לא ישתנה) 25/125 - כחול בהיר (אאל"ט המצב הנוכחי כבר זהה למפה) 26/126 - ירוק בהיר (את בגין נותנים ל-26 ואת רוטשילד ל-42, ההפך מהמצב הקיים) 39/139/239 - צהוב (אפשר להבין את זה בשיטת האלימינציה) 40/140/240 - סגול (שימו לב לשלוחות לעתידים ולתל השומר, לדעתי מסלול הקו לתל השומר מסורבל מדי והחלק הזה צריך להתבצע ע"י קו מקומי) 42/142 - ירוק כהה 60/160 - תכלת (נראה שהם מכסים את האיזורים בגבעתיים ורמת גן שכיום מכוסים בעיקר ע"י 63) 61/161 - ורוד 71/171/271 - כתום 89/189/289 - אדום (איזור קרליבך יקבל שירות מצוין)
בנוגע לתוכנית החדשה...
צר לי, אבל לא הצלחתי להבין את מהות הרפורמה העתידית בקווי דן (ומתי הם עתידים להכנס לפועל). לפי המפורסם, עתידים להתבטל קו 27 ו13. במידה ואכן כך - איזה אפשרויות התניידות אמורות להיות בין רמת אביב ג' (ורמת אביב בכלליות) לבין אזור איכילוב-רכבת מרכז-עזריאלי? כמו כן, אשמח לדעת אם יש לכם מידע בנוגע לעתידם של קו 49, מאונ' ת"א לפתח תקווה (בילינסון, שניידר) וקו 45 (מרמת אביב לתל השומר). תודה רבה.
 

אוהד11

New member
בנוגע לתוכנית החדשה...
צר לי, אבל לא הצלחתי להבין את מהות הרפורמה העתידית בקווי דן (ומתי הם עתידים להכנס לפועל). לפי המפורסם, עתידים להתבטל קו 27 ו13. במידה ואכן כך - איזה אפשרויות התניידות אמורות להיות בין רמת אביב ג' (ורמת אביב בכלליות) לבין אזור איכילוב-רכבת מרכז-עזריאלי? כמו כן, אשמח לדעת אם יש לכם מידע בנוגע לעתידם של קו 49, מאונ' ת"א לפתח תקווה (בילינסון, שניידר) וקו 45 (מרמת אביב לתל השומר). תודה רבה.
כנראה שתצטרך להתנייד עם 7 ו- 74 שאמור לפעול
בשלוש זרועות/חלופות
 

אורי404

New member
בנוגע לתוכנית החדשה...
צר לי, אבל לא הצלחתי להבין את מהות הרפורמה העתידית בקווי דן (ומתי הם עתידים להכנס לפועל). לפי המפורסם, עתידים להתבטל קו 27 ו13. במידה ואכן כך - איזה אפשרויות התניידות אמורות להיות בין רמת אביב ג' (ורמת אביב בכלליות) לבין אזור איכילוב-רכבת מרכז-עזריאלי? כמו כן, אשמח לדעת אם יש לכם מידע בנוגע לעתידם של קו 49, מאונ' ת"א לפתח תקווה (בילינסון, שניידר) וקו 45 (מרמת אביב לתל השומר). תודה רבה.
בקשר לקווים 45 ו-49
לפי מה, שנכתב קו 45 מתוכנן להתבטל. אבל לא בטוח, שזה כך יהיה בסופו של דבר. אולי בעקבות לחצים הקו יישאר או שיהיה קו אחר, שייסע בחלק מהמסלול. בנוגע לקו 49 - בפורום פורסם, שהקו צפוי להמשיך לפעול. יש לקוות, שבאותה הזדמנות ישיכלו להוסיף נסיעות לקו במשך היום וכן נסיעות מאוחרות. בטווח הארוך, נקווה, שעם וכאשר מחלף מורשה ישודרג עם הקמת תחנות אוטובוסים בכל הכיוונים, אז שתהיה תחנה במורשה מכיוון פתח תקווה לכיוון רמת אביב. בנוגע לקו 27 - ראה מה, שאיליה כתב. יהיה קו בהפעלת "אגד", שייסע במסלול דומה לקו 27. מה התדירות תהיה? זו שאלה טובה.
 

mister K

New member
בנוגע לתוכנית החדשה...
צר לי, אבל לא הצלחתי להבין את מהות הרפורמה העתידית בקווי דן (ומתי הם עתידים להכנס לפועל). לפי המפורסם, עתידים להתבטל קו 27 ו13. במידה ואכן כך - איזה אפשרויות התניידות אמורות להיות בין רמת אביב ג' (ורמת אביב בכלליות) לבין אזור איכילוב-רכבת מרכז-עזריאלי? כמו כן, אשמח לדעת אם יש לכם מידע בנוגע לעתידם של קו 49, מאונ' ת"א לפתח תקווה (בילינסון, שניידר) וקו 45 (מרמת אביב לתל השומר). תודה רבה.
גם 45 צפוי להתבטל. לא יודע לגבי 49.
 

אורי404

New member
לגבי הרפורמה בגוש דן,מצאתי מפה עם מספרי קווים
אני מצטער על הכפילות אם המפה הזאת כבר פורסמה פה. בניגוד למפה מהמסמך המפורסם של נתיבי איילון, פה יש גם טבלה של מספרי הקווים התדירים. שימו לב שבמפה מופיעים רק הקווים התדירים ביותר. יש עוד קווים רבים שאינם מופיעים פה, לדוגמה קו 10 וקו 5. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=135687873169017&set=o.144707548928434&theater הנה התאמת המספרים לצבעים, שאפשר להבין אותה מתוך זה שמנסים לשמור כמה שאפשר על מספור הקווים הקיים: 4/104/204 - אפור (יכול להיות שירדו מהחלק הזה של התכנית, כי נאמר בפורום שקו 16 לא ישתנה) 25/125 - כחול בהיר (אאל"ט המצב הנוכחי כבר זהה למפה) 26/126 - ירוק בהיר (את בגין נותנים ל-26 ואת רוטשילד ל-42, ההפך מהמצב הקיים) 39/139/239 - צהוב (אפשר להבין את זה בשיטת האלימינציה) 40/140/240 - סגול (שימו לב לשלוחות לעתידים ולתל השומר, לדעתי מסלול הקו לתל השומר מסורבל מדי והחלק הזה צריך להתבצע ע"י קו מקומי) 42/142 - ירוק כהה 60/160 - תכלת (נראה שהם מכסים את האיזורים בגבעתיים ורמת גן שכיום מכוסים בעיקר ע"י 63) 61/161 - ורוד 71/171/271 - כתום 89/189/289 - אדום (איזור קרליבך יקבל שירות מצוין)
שאלות נוספות על הרפורמה ומכרזים
1. האם צפוי לצאת מכרז לקווי "עבר הירקון"? הרי חלק מן הקווים המשמעותיים (20 או 27) יבוטלו ויוחלפו בקווים חדשים. כך, שהאם זה אומר, שהמכרז מבוטל או שבכל זאת יהיה מכרז על הקווים החדשים? 2. מה צפוי ללהיות עם קווים 24 ו127? האם לפי שעה ימשיכו לפעול באותו מסלול?
 

846

Active member
לגבי הרפורמה בגוש דן,מצאתי מפה עם מספרי קווים
אני מצטער על הכפילות אם המפה הזאת כבר פורסמה פה. בניגוד למפה מהמסמך המפורסם של נתיבי איילון, פה יש גם טבלה של מספרי הקווים התדירים. שימו לב שבמפה מופיעים רק הקווים התדירים ביותר. יש עוד קווים רבים שאינם מופיעים פה, לדוגמה קו 10 וקו 5. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=135687873169017&set=o.144707548928434&theater הנה התאמת המספרים לצבעים, שאפשר להבין אותה מתוך זה שמנסים לשמור כמה שאפשר על מספור הקווים הקיים: 4/104/204 - אפור (יכול להיות שירדו מהחלק הזה של התכנית, כי נאמר בפורום שקו 16 לא ישתנה) 25/125 - כחול בהיר (אאל"ט המצב הנוכחי כבר זהה למפה) 26/126 - ירוק בהיר (את בגין נותנים ל-26 ואת רוטשילד ל-42, ההפך מהמצב הקיים) 39/139/239 - צהוב (אפשר להבין את זה בשיטת האלימינציה) 40/140/240 - סגול (שימו לב לשלוחות לעתידים ולתל השומר, לדעתי מסלול הקו לתל השומר מסורבל מדי והחלק הזה צריך להתבצע ע"י קו מקומי) 42/142 - ירוק כהה 60/160 - תכלת (נראה שהם מכסים את האיזורים בגבעתיים ורמת גן שכיום מכוסים בעיקר ע"י 63) 61/161 - ורוד 71/171/271 - כתום 89/189/289 - אדום (איזור קרליבך יקבל שירות מצוין)
אין שום הודעה רישמית,
הכל ספקולציות, הערכות ורצונות אישים. עד שלא תתפרסם מפה אמיתית ורשמית אף אחד לא יידע מה בדיוק מתוכנן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה