שחום נאה 36
New member
לגבי הדיור
בוקר טוב.
ראיתי את הכתבה בחדשות אתמול שהמדינה והמינהל שולטים בקרקעות ולא יאמן כמה שהציבור אדיש ושותק בנושא!!
נחמיה שטסלר אכן מתאר באמת את המצב וכמה גוזלים אותנו כאן.
וכמה חבל שהציבור כאן לא כמו באוקראניה וכו שממש פעילים לשינוי המצב.
קריאת בוקר: סמי מיכאל מבקש שיפסיקו לחיות כמו מלכים על חשבוננו. מישהו צריך לספר לו שבשקט בשקט הפכנו לרפובליקת בננות.
בוקר טוב.
ראיתי את הכתבה בחדשות אתמול שהמדינה והמינהל שולטים בקרקעות ולא יאמן כמה שהציבור אדיש ושותק בנושא!!
נחמיה שטסלר אכן מתאר באמת את המצב וכמה גוזלים אותנו כאן.
וכמה חבל שהציבור כאן לא כמו באוקראניה וכו שממש פעילים לשינוי המצב.
קריאת בוקר: סמי מיכאל מבקש שיפסיקו לחיות כמו מלכים על חשבוננו. מישהו צריך לספר לו שבשקט בשקט הפכנו לרפובליקת בננות.