לגבי הדיור

לגבי הדיור

בוקר טוב.
ראיתי את הכתבה בחדשות אתמול שהמדינה והמינהל שולטים בקרקעות ולא יאמן כמה שהציבור אדיש ושותק בנושא!!
נחמיה שטסלר אכן מתאר באמת את המצב וכמה גוזלים אותנו כאן.

וכמה חבל שהציבור כאן לא כמו באוקראניה וכו שממש פעילים לשינוי המצב.



קריאת בוקר: סמי מיכאל מבקש שיפסיקו לחיות כמו מלכים על חשבוננו. מישהו צריך לספר לו שבשקט בשקט הפכנו לרפובליקת בננות.
 

goldy

New member
אולי די להיות לא-חכם?

1. העם לא רוצה להפסיק לעבוד, כי אם יפסיק "לעשות" הוא ימות משיעמום. לכן הוא מסדר לעצמו מחיר גבוה מידיי בכוונה כדי שלא יוכל להפסיק לעבוד, וכך בכוונה ישאר בחוב תמידי ואז בטוח לא ישעמם לו.

2. הממשלה וכל הקשור אליה הם נציגי העם. העם רוצה להרוויח כמה שיותר.

מכאן נובע: רוב העם, מועדון המקובלים, 60% מכלל האזרחים: כן מרוצים מכך שהמחיר נישאר גבוה ככל הניתן.
 
העם בהחלט לא רוצה להפסיק לעבוד

הוא מפחד למצוא את עצמו במצב שאין לו בעלים שאומרים לו מה לעשות כל הזמן

עצוב אבל נכון
 

goldy

New member
חבל שזה הרוב

חבל שכל דיכפין מקבל אישור להמשיך, במקום קביעת וועדה כנהוג באישור אימוץ.
 

goldy

New member
ולכן העלאות תכופות של שכר המינימום

העם רק רוצה את ההרגשה ש הוא מרוויח יותר.
 
למעלה