לגבי גן ילדים

לגבי גן ילדים

שאלתי שאלה בפורום ב- 21/3/03. לאה גל ענתה לי במסר מאד מעודד שאחפש באתר גן ילדים. ציפיותי היו גבוהות. ובעיקר עם כניסתי לאתר שדף הבית שלו בהחלט מרשים ומבטיח. אילולי קיבלתי מכם המלצה חמה - לא הייתי כותבת לכם את זה. מאחר והמלצתם, מגיע לכם לכל הפחות משוב על עזרתם. הביקור באתר הנ"ל היה נפילה קשה. באתר יש רשימת גני ילדים שכמותה ניתן לקבל בכל חיפוש ב- 144 או דפי זהב. בעיר שלי (פ"ת) יש מידע רק על ארבעה מתוכם, וגם הוא פרסומי ומבוסס על המידע שניתן בגן. כל השאר הגנים - שם ומס' טלפון. לסיכום: תודה על המאמץ ועל הנסיון לעזור, אולם המלצתי שלי - לא להפנות יותר לאתר זה לאור דלות המידע. ואם בכל זאת יש למישהו המלצה לגבי גנים בפ"ת, אנא שלחו לי!
 

לאה_מ

New member
תודה על המשוב.

בהחלט אקח בחשבון את המלצתך. חשבתי שאפשר לעשות שם חיפוש קצת יותר מדוייק (כולל תיחום של גילאים, למשל). שוב תודה.
 

נעה גל

New member
אני לוקחת הזכות להגן להגן על עצמי

. מכיוון שאני בזמנו עניתי לך, הלכתי להודעה המקורית לבדוק מה זה אומר "המלצה חמה" שלי ומצאתי שכתבתי לך את הדברים הבאים: "בכל מקרה, יש את אתר גן ילדים שבו אפשר למצוא רשימה של שמות הגנים" - אני חושבת (גם לפי מה שאת כתבת) שאת השירות הזה הם דווקא מספקים, לא? אם מצאת שהרשימה שלהם לגבי הגנים בפ"ת היא דלה - אני מציעה שתעבירי גם להם את המשוב שלך. אולי זה ישפר את השירות עבור הורים אחרים. ההמלצה הכי טובה שאני יכולה (וחושבת שצריך לתת רק אותה דרך הפורום) היא שתתחילי לבקר בעצמך בגנים. אחרי שתראי 3-4 גנים שונים (גם אם אין עליהם שום המלצה) תגלי, שאת יודעת לבחון אם גן הוא טוב או לא.
 

נעה גל

New member
ושוב יש לי מה להגיד ../images/Emo13.gif

פתאום הבנתי שאולי עולה מההודעה שלי "ריח" של "אני?! לא המלצתי על אתר גן ילדים". אז אני רוצה להבהיר - זה לא כך (לא זו היתה הכוונה שלי). אני חושבת שאתר גן ילדים הוא אתר הנותן שירות מצוין וחשוב ביותר להורים. אני אמשיך להפנות לשם. צר לי שאמא פולניה התאכזבה, זה קורה. לא תמיד אפשר לענות על הצרכים של כולם.
 
התנצלות

אני מאד מודה שהתאכזבתי מאד מהאתר, אולם לא היתה לי כל כוונה רעה. פתאום אני הבנתי שמההודעה שלי עולה ריח של.... אז לא. לא היתה לי כוונה להכפיש, אבל כשאני מקבלת שירות טוב - אני רצה לספר לחבר'ה וכך גם כשאני מקבלת שירות רע. או מה שנראה לי רע. ובעיקר אני רצה לספר לחבר'ה שהפנו אותי. אין בהודעה שלי שום דבר מעבר לזה.
 

דסי אשר

New member
לשם הבהרה- על פי הבנתי בהקשר לאתרים

בתחום מאגר מידע על גני ילדים. לפי הבנתי וידיעתי, אכן האתרים מתבססים על רשימה בסיסית של דפי זהב ועוד מקורות. מנהלי האתרים מנסים בסבלנות להגיע אל כל הגנים- דבר שלוקח זמן, ויש גם להתחשב בנסיבות של תחרות בין אתרים. למידע הסתמי של שם וכתובת, עם הזמן מתווסף מידע נוסף, לאחר שמפעילי האתר ביקרו במסגרת, כן, בין השאר על מנת לנסות למכור "אתרים" לאותם גנים. בכל האתרים העוסקים בבנושא, הידע היותר מעמיק- מתקבל בפורומים . האתרים השונים ממקפידים שלא יופעו בפורמים דיונים שיש בהם תוכן של השמצה או ביקורת על גנים. מהבחינה הזו, האתרים נותנים שירות בסיסי, אבל לא שירות שלו את היית מצפה- אמא פולניה. דסי
 

שרון צ

New member
אתר "גן ילדים" למען הורים

ישנם מספר דברים שהייתי מעוניינת להסביר: 1. הקמנו את האתר לפני יותר משנה בשביל ההורים. גילינו כי אין רשימה אחת גדולה ומעודכנת של כל הגנים בארץ וכי להורה הצעיר אין למי לפנות, את מי לשאול ועם מי להתייעץ. המקסימום שהוא יכול לעשות זה להתקשר לעירייה ואולי לקבל את המידע הרצוי. בעקבות זאת יצרנו רשימה אחת גדולה של כל הגנים בארץ: גני ערייה, גנים פרטיים, גני ויצו וגני נעמ"ת. אנו יודעים שעצם קיומו של האתר ועדכונו השוטף תורמים מאוד להורים. 2. במידה ולא נמצא באתר מספיק מידע עבור ההורה הספציפי בדרך כלל הוא כותב את בקשתו על גבי הפורום ואנו משתדלים כמיטב יכולתינו לעזור. או לחלופין הוא מתכתב איתנו בדואר אלקטרוני, בדיוק כפי שאת עשית. 3. הגננות בוחרות לפרסם את פרטיהם באתר והדבר כרוך בתשלום. יש כאלו שבוחרות לא לעשות זאת ולהישאר בפורמט מצומצם של שם, כתובת וטלפון. כל אחד בהתאם לשיקולו. 4. בפתח תקווה ישנם שבעה גנים עם פרטים נוספים על הגן (לא ארבעה). 5. הבנתי ש"לא הפקת תועלת מהאתר", נשמח לעזור בכל זאת. את מוזמנת להיכנס לפורום ולכתוב מה את מחפשת והורים אחרים וצוות האתר ישתדל לעזור. שיהיה לך חג שמח! שרון צביאלי-אדלשטיין מנהלת פורטל "גן ילדים" ** הערה- בשנה האחרונה עזרנו למאות הורים למצוא גן מתאים לילדיהם גם אם בקשותיהם הצריכו מאיתנו שיחות עם משרד החינוך, סיורים רגליים בשטח וביקורים בגנים ספציפיים. חבל לשמוע שישנם הורים שכל מטרתם היא להכפיש. אותה "אמא פולנייה" באה בטענות ולא בבקשות. אם הייתה לה בקשה ספציפית בוודאי שהיינו עוזרים, כפי שאנחנו עושים תמיד.
 

שרהודיה

New member
אני חושבת שמה שנועה עשתה

היה להמליץ לך על האתר הכי יותר עדכני בתחום הזה.. את ההמשך, לבדוק אם הגנים בהחלט שווים או לא, את צריכה לעשות.. אבל לפחות האתר נתן לך איזה תמונה אלו גנים/סוגי גנים יש באזור שלך..
 

עירית ל

New member
את הגן שלנו מצאתי בעזרת האתר

הייתי די חדשה בעיר ולא מקושרת להורים אחרים, הגן לא נמצא בדפי זהב והגעתי אליו דרך האתר. נכון - היו שם רק פרטים טכניים בלי אינפורמציה נוספת, אבל במילא הייתי מתעלמת מאינפורמציה כזו והולכת לראות בעצמי.
 
שלום לך אמא פולניה

נראה לי במבט מהצד שהיה פער בציפיות ועד כה לא הבנתי למה ציפית... האם רצית רשימה של גני ילדים כי אם כן אני בטוחה שישנם מקומות רבים בהם ניתן לקבל מידע כזה כגון עיריה, 144 ארגון גני הילדים וכו או אולי (וזה מה שנראה לי) חיפשת עצה כיצד בוחרים גן ילדים אם זה נכון ראשית לדעתי עליך לשבת עם עצמך ולחשוב מה חשוב לך בחינוך ילדייך ואז לשאול חברים איך הם התרשמו מהגנים בהם היו ילדיהם וללכת לראות גנים וכו וכו בהצלחה טל- פורום ריפוי בעיסוק
 
למעלה