לגבי אתמול

לגבי אתמול

אתמול אנחנו ראינו שמי שבאמת רוצה שלום בבחירות הבאות לא יצביע ליכוד. התוכנית המושלמת ביותר להבאת שלום וביטחון, ההתנתקות, לא תתממש בגלל ימנים קיצוניים. זה מצחיק, הימין מאשים אותנו את השמאל ב"שיתוף פעולה עם הטרור הערביי", אך בסופו של דבר מי התנגדו? הימין הקיצוניי ומנהיגי הטרור הערביי. צדק רבין, הימין הקיצוני הם באמת פחדני השלום.
 

avivi25

New member
זוהי התוכנית המושלמת ביותר ל...

לשלום עם ארה"ב...
 
מה יש לך?

אתה אדם מאוד לא דמוקרטי, יש לך בעייות עם זה שאני שמאל? תחייה עם זה.
 

MS6

New member
לא עם זה יש לי בעיה.

יש לי בעיה עם זה שאתה משגע את השכל, יש לך עוד חלב על השפתיים ואנחנו צריכים לעבור יחד איתך כל משבר זהותי משוגע שיש לך. כשהגעת לפה היית נאצי עכשיו אתה בדרך להיות קומוניסט.. בקיצר.. כמו שאמרתי מזמן.. אתה ממש לא מתאים לפה.
 
למעלה