לגבי אודם שני....

katykr

New member
לגבי אודם שני....

השארתי הודעה להנהלה של תפוז, לגבי זה שהיא נעדרת מהפורום הרבה זמן. להם יש את הטלפון שלה, אז סביר להניח שהם יצרו איתה קשר בתחילת השבוע. אני רק מקווה שהכל בסדר איתה, ולא קרה לה כלום....
 

shiraz2

New member
ואללה...

כל הכבוד על היוזמה, מקווה שהיא באמת בסדר......
שירז
 
למעלה