לגביי נעלמים

dar dahan

Member
נו באמת, הם מתקלחים מבקבוקים?

חשבתי שזה רק לשתיה...
הזוי...
איך הם שופכים את זה על עצמם..?
ואני מצפה מסדרה שמדברת על רעל במים שתסביר גם ענייני מקלחות אלא אם כולם שם מתקלחים מקלחת צרפתית (מקלחת בלי מים).
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
תשמע לפני שנים היו ממלאים גיגיגיות במים .....
והיו מחממים על אש ... ואז שופכים או טובלים באמבטיה (בעיקר קטנים) . לא קשה לחשוב איך הם מתקלחים...
&nbsp
 

dar dahan

Member
לגביי נעלמים

איך לעזאזל הם מתקלחים?
הריי המים מורעלים...
בהתחלה חשבתי שאפשר להתקלח כי לפעמים רעל לא נכנס דרך העור, אבל אז דניאל דריה ושאולי דיברו על זה שהם פוחדים שהמים עם הרעל ישפריצו עליהם.
אז איך לעזאזל הם מתקלחים שם בעמק אשמורת?
 

שיר m

Well-known member
גם אני חשבתי על זה...

בוא נגיד שאם הם מתקלחים עם בקבוקים, זה יכול להסביר למה הם כל כך רוצים להפסיק את ההרעלה (כי ת'כלס למי אכפת לשתות מים מינרליים)
 
למעלה