חשבתי שזה רק לשתיה...
הזוי...
איך הם שופכים את זה על עצמם..?
ואני מצפה מסדרה שמדברת על רעל במים שתסביר גם ענייני מקלחות אלא אם כולם שם מתקלחים מקלחת צרפתית (מקלחת בלי מים).
 
איך לעזאזל הם מתקלחים?
הריי המים מורעלים...
בהתחלה חשבתי שאפשר להתקלח כי לפעמים רעל לא נכנס דרך העור, אבל אז דניאל דריה ושאולי דיברו על זה שהם פוחדים שהמים עם הרעל ישפריצו עליהם.
אז איך לעזאזל הם מתקלחים שם בעמק אשמורת?