לבעלי נסיון ...

לבעלי נסיון ...

עברתי ניתוח טבעת בפברואר 2010 משקל התחלתי 92 ק"ג . ירדתי יפה עד כה ירדתי 37 ק"ג המשקל של כבר 4-5 חודשים נע בין 54-56 .שוקלת לעשות ניתוח פלסטי של מתיחת בטן . והרמת חזה . אני חברת קופ"ח מכבי .אז מי שעברה את זה ותוכל לעזור לי , ולהדריך אותי מה עושים מה אומרים נכון להיום ביקשתי מרופאת המשפחה מכתב הפניה לועדה ופקססתי אותה .ברור לי שניתוח הרמת חזה הם לא יממנו אבל לפחות שיממנו את הבטן . אז באמת מי שיכולה לעזור בשימחה. אפשר על גבי הפורום או במסרים . תודה מראש לכולם
 

שמחה37

New member
אני עברתי את הפלסטיקה בפרטי

כך שאין לי נסיון עם הוועדה. אבל יודעת מאנשים פה שהיום די מאשרים בטן אחרי ירידה גדולה במשקל. אשריםמה שטוב שכשהם מאשרים את הבטן ואת משלבת את הניתוחים אז האשפוז וחדר הניתוח בעצם לא עולה לך (או שעולה פחות) וזה מקטין עלויות. בחרת כבר מנתח? בהצלחה שמחה
 
ככל הניראה ....

במידה ויהיה אישור ואני מקווה ומייחלת לזה כמובן שאני רוצה מאוד את ד"ר טלי פרידמן. השאלה האים היא עושה גם הרמת חזה או רק בטן. ושוב בבקשה מי שעברה , שמעה ,יודעת שתספר לי מה אומרים? איך עושים ע"מ להגדיל את הסיכוי לעבור את הועדה. שמחה יש לך המלצה על מישהו/י { מנתחים } ? איזה ניתוחים עברת ? איך ההחלמה ? מה העלות בפרטי? שבת שלום לכולם ןשתהיה לנו שבת שקטה תושבי הדרום.
 

רוייקו

New member
כשמשלבים שני ניתוחים יחד זה מוזיל

ויש מנתחים צנועים שיקחו לך מחיר הוגן לשתי הפרוצדורות האלה, מבלי שתצטרכי להאבק בקופ"ח ולנסות לקבל מהם מימון. התרשמתי מהמחירים במרכז הרפואי אסף הרופא, יש שם צוות מנתחים מיומנים ובהם דר' טלי פרידמן מומחית לעיצוב הגוף לאחר בריאטריה. שווה לנסות גם אותם.
 
תודה רויקו

אנסה שם ואצור קשר . יש מועד בו עדיף לעשות את הניתוח יש כאלה שאומרים רק אחרי שנה שנתיים שהמשקל יציב ושמור . כאמור אני שנה וחצי אחרי הניתוח שומרת על המישקל + - כבר 4 חודשים. תודה על התשובות והמשך שבת שקטה לכולם.
 
בלי קשר לוועדה של קופת חולים

עד כמה שידוע לי - למי שיש ביטוח מושלם פלטינום (קופת חולים כללית) זכאי להנחה משמעותית למתיחת בטן ושאיבת שומן. וזה בלי קשר לקיצור קיבה וכו'...שווה לבדוק! או שווה לעשות את הביטוח
אבל צריך שיהיה לך אותו במשך לפחות שנה אני חושבת לגבי הניתוח - איך את יודעת שמה שאת צריכה זה מתיחת בטן, ולא רק שאיבת שומן? אני מתעניינת בשבילי, כשיגיע הרגע המיוחל בו אתעסק בדברים האלו ולא בלרדת במשקל... המשקל ההתחלתי שלך יחסית נמוך, לעומת המספרים האחרים שראיתי פה בפורום. חשבתי שמתיחת בטן זה משהו שרק אנשים עם משקל התחלתי ממש גבוה צריכים. או שזה בכלל הסרת עור עודף?
 
תודה על המידע...

אבל כמו שראית לא כל כך רלונטי בשבילי כי אני במכבי.המשקל ההתחלתי שלי אומנם לא גדול כיוון שאני נמוכה 1.52 היתי ב-BMI שהתאים לניתוח. אני חושבת שאני צריכה ניתוח של מתיחת בטן אני אחרי 2 לידות קסריות עם סימני מתיחה ועכשיו אחרי הירידה זה ניראה ממש ממש לא יפה. אני מקווה שיהיו לי תשובות אני יעדכן אותך אני מקווה להיות הרבה אחרי זה כשאת תצטרכי.
 
למעלה