לבירינטו

לימור1977

New member
לבירינטו../images/Emo7.gif

אוי איזה פרק עצוב. איך כאב לי הלב כשרומן הפסיד במשפט, ועוד יותר כשאבא שלו בא לבקר אותו. מורה אוהבת אותו למרות הכל והיא ניסתה לחפות עליו בקטע של ליל הרצח. איזה סצנות מפחידות בתא המעצר. נראה לי שהסוהר ששלח אותו לשם גם מעורב בכל הפרשה והוא עושה יד אחת עם הרוצח ואלה ששלחו אותו. אני לא אתפלה אם האדריאנה הזאת היא זאת ששלחה את מרטינז או איך שלא קוראים לו לרצוח את בעלה. איך הם קרעו אותו מכות... מסכן. אני דווקא חשבתי שהם יבקשו ממנו עזרה במקרים שלהם כמו שהוא עזר לשניים הקודמים. היה ממש קשה לראות את הסצנה עם המכות. אני מחכה כבר לפרק הבא... זה מותח.
 

the big girl

New member
מסכן רומן הכניסו לו מכות רצחחח

אני שונאת את כל הקטעים עם בתי כלא בטלנובלות,זה ממש מפחיד,יש שם אנשים איומים,איזה מכות הכניסו לרומן ממש בלי רחמים.
 
מישהו יודע מה יהיה אחרי לבירינטו

והמועמד? הרי הם יצטרכו לשים סידרה נורמלית... יש סיכוי שזה יהיה בובה פראית
או אנטונלה
 
למעלה