לבטח או לא לבטח???

NaughtyBoy

New member
לבטח או לא לבטח???

שלום פורום יקר. ברשותי נייד שעלותו בסביבות ה-10K ויחד עם הציוד הנלווה שקניתי לו הוא מגיע למחיר של כ-12K~. היות ואני פעם בשבוע נכנס לארגונים שונים ולרשתות שונות על מנת לבצע מבחני חדירה - אני קצת פוחד עליו. האם כדי לבטח את הנייד? כמה עולה היום לבטח נייד? ומה הפרוצדורה? תודה למשיבים. המשך יום ניפלא ופורים שמח, בברכה, בר אביב.
 

yael29051980

New member
כדאי מאוד לבטח

לי גנבו אתמול מהבית את המחשב מזל שהוא מבוטח אתה יכול לבטח אותו דרך ביטוח תכולה של הבית ,ואם אתה רוצה שיהיה מבוטח גם מחוץ לבית אתה צריך לבטח אותו "בכל הסיכונים" לי זה עלה הכל ביחד 750 ש"ח לשנה
 
למעלה