NaughtyBoy
New member
לבטח או לא לבטח???
שלום פורום יקר. ברשותי נייד שעלותו בסביבות ה-10K ויחד עם הציוד הנלווה שקניתי לו הוא מגיע למחיר של כ-12K~. היות ואני פעם בשבוע נכנס לארגונים שונים ולרשתות שונות על מנת לבצע מבחני חדירה - אני קצת פוחד עליו. האם כדי לבטח את הנייד? כמה עולה היום לבטח נייד? ומה הפרוצדורה? תודה למשיבים. המשך יום ניפלא ופורים שמח, בברכה, בר אביב.
שלום פורום יקר. ברשותי נייד שעלותו בסביבות ה-10K ויחד עם הציוד הנלווה שקניתי לו הוא מגיע למחיר של כ-12K~. היות ואני פעם בשבוע נכנס לארגונים שונים ולרשתות שונות על מנת לבצע מבחני חדירה - אני קצת פוחד עליו. האם כדי לבטח את הנייד? כמה עולה היום לבטח נייד? ומה הפרוצדורה? תודה למשיבים. המשך יום ניפלא ופורים שמח, בברכה, בר אביב.