להגיב להודעה זה לשרשר? מממ.. לענות בתגובות שמצטמצמות על הטיפות הלבנות זה לשרשר? ממ... איפה והיכן בדיוק אני משתרשרת? דברים שרואים משם לא רואים מכאן? זה שתפוז תקוע בעקבות אי אלו בעיות בשרת לא נובע עקב שרשורים..לידיעה. אגב..אם יש לי דיעה..או תגובה..אני אכתוב אותה בין אם נראה לך ובין אם לא! ואני האחרונה ל``השתרשר`` (גם כן מילה)... מצאת למי לפנות. אלי? נו באמת עודד!!!!!
כשהודעה כוללת תגובות זה כיף ושירשור לא רציני אבל יש גבול אתם מגז\ימים אם השרשור שמים תגובות חסרות תוכן סתם בשביל הכיף ואיפה? הבודעה שכוללת למעלה מ20 תגובות שאני אבין זה בכוונה שיתקע הפורום? אז כמו שאני אומר שרשרו בכיף אבל תדעו מתי יש לשים סוף לשרשור ב40 - 30 הודעות זה כבר מתחיל להיות מוגזם