לבד................................

לבד................................

להיות לבד זה sucks! אני ממש ממש לבד..... אין לי חבר, אין לי חברות, יש כמה גברברים שישמחו להיות איתי בקשר אבל "רק קשר רציני"... בקיצור אני כנראה לא אדם מספיק מעניין בשביל סתם להיות איתו בקשר........ מה יש בי שאנשים לא מתקרבים אלי??? אני סנובית? לא נראה לי... אני מאיימת? לא נראה לי... אז מה?????????? למה לעזאזל אי כ"כ לבד??? אין לי אפילו למי לספר את הדבר הכי קטן והכי בסיסי שקרה לי ביום נתון. אני לא רוצה חס וחלילה להתאשפז כדי לא לעמוד במצב הזה שאף אחד, פשוט אף אחד לא בא לבקר אותי... אני ממש לא רוצה להגיע ליום הולדת שלי כי אין לי עם מי לחגוג... העצבות פשוט השתלטה עלי ובכל רגע אני מסוגלת לא להצליח לעצור את הדמעות... איך לעזאזל לכולם יש חברים ואני כ"כ לבד???????????!!!!!!!!!!!!!!!
 

trigoname

New member
לבד זה קשה , אך...

זה לא סוף העולם.אמרת במקום אחר שהחיים מסריחים. דיר בעלעק,למה הם מס'......? אוכלת, ישנה, שומעת ? מריחה ? רואה ? תמששי את עצמך , את חיה ! לא צריך להאמין באלהים, אך תסתכלי על יופי היצירה מסביבך. את חלק מהיצירה . תדעי לך, את לא מכירה אותי ואותו ואותה, אך אני אוהב אותך ורבים אוהבים אותך כי את חלק מהיצירה הגדולה ובלעדיך אנחנו לא היינו יכולים לחיות.לא היינו מתקיימים.זו לא שירה ולא בדים. תקומי מחר בבוקר ותחפשי אותנו. תאמיני, תחפשי, תמצאי.
 
כל זה יפה רק בתאוריה.... כשבן אדם

צריך אנשים אוהבים שיקיפו אותו לא איכפת לו שהוא "חלק מיצירה" וכל הבולשיט הזה... אני צריכה מישהו לדבר איתו ואין לי!!!!!!!!! איך העובדה שאני חלק מיצירה עוזרת לי?! היא לא!!! אני לבד ביומיום. כ"כ לבד שאם אני אחליט כבר לא לחיות אני אפילו לא יכולה לומר שיהיו יותר מעשרה אנשים בדרכי האחרונה!!! אני צריכה מישהו שיהיה שם. ואין. תן את חלקי ביצירה למישהו כמו הילד הקטן והחמוד בן שלוש שנהרג בפיגוע בסיני. שלפחות מישהו יהנה מהיותו חלק ביצירה. מה שכן..... לפעמים אני חושבת שלא אוכל לסיים את חיי, שכן אולי כבר הגעתי לגהינום..................
 

28 יריב

New member
פשוט..

פשוט תקראי את המסר שכתבתי לך... אם יהיה לך קשה... את יכולה ליצור איתי קשר דרך המייל וכו... תרגישי חופשי
 

trigoname

New member
את עקשנית

אם את רוצה לפגוע חבל על המאמץ, אם את פונה אלינו את יכולה לכבד אותנו,- לא חייבת. אני טרחתי להשיב לך,לא מצפה לגמול כל שהוא. אם את רוצה לעזור לעצמך,זה טוב. אם את בעסק של טוב לך עם מצבך,- גם טוב.בסך הכל כל אחד בוחר לו את הדרך שלו. אני לא בן 20 ולא בן 40,ראיתי בחיי גם אנשים ההולכים בדרכך. אני ממליץ, אל תמשיכי בדרך זו,תתעמקי במה שכתבתי זו התחלה טובה. את רוצה להבין יותר,תשאלי,תתענייני, אך בגישה שלילית לא תתקדמי. חבל מאוד. שיהיה לך רק טוב.
 
לא התכוונתי לפגוע.....

אני מצטערת אם הטון השתמע כמתנשא ופוגע. לא התכוונתי. בסך הכל ניסיתי להעביר את המסר שלי בצורה בה הוא עולה לי לראש ולשקף אתההרגשה הנוראית שעוברת עליי. מצטערת אם זה נשמע מזלזל. זה לא! כל תגובה חשובה ומחממת את הלב....
 

LoveRo

New member
מצטערת בשבילך ומבינה

קראתי את מה שכתבת, ולא הבנתי למה את כל כך לבד. אין לך אחים/אחיות? ואני בהחלט מסכימה איתך שזה לא שווה שאת חלק מיצירה, אם את לבד עם עצמך, להיות לבד זה גרוע מאוד וכדאי לך לצאת מהמצב הזה כמה שיותר מהר, כי אחרת את עלולה להשתגע... למה החברות שלך עזבו אותך? לא ממש הבנתי.
 
תגובה...

האמת, יש לי אחים ואחיות, אבל... אנחנו משפחה קרה והאחים שלי כמה מתוקים שלא יהיו הם לא חברים שלי... אני גם באה ממשפחה דתית (אני חילונית) ולכן אחים שלי לא יכולים לעזור לי בכל. החברות לא נטשו אותי "רשמית" אבל הן פשוט לא שם... לאחר פרידה מחבר בן-אדם צריך לצאת להתאוורר כמה שיותר והן גרות רחוק ולא ממש מתאמצות כדי להשכיח ממני את הפרידה... הקשר הטלפוני ביננו גם לא וואו... ולי לא נעים להתקשר כל היום ולנג'ס. אז זה המצב באופן כללי... פשוט צירוף של גורמים שהביאו אותי למצב הזה......
 
מה קשור חלק מהיצירה?!

אין ספק לגבי כך שהעובדה לכך שאת חלק מהיצירה לא עוזרת לך. אבל, מה שכן - תשתדלי להתעודד, יש בעולם צרות גרועות יותר, וישנם אנשים שהיו מוכנים להתחלף איתך. לגבי עניין הבדידות - זה מדכא להיות לבד, בלי בנאדם שיקשיב לנו, שיתמוך בנו, ללא חברות וחברים לכן אני מציעה לך לנסות להרחיב את הקשרים שלך עם אנשים ניסית את זה? לרכוש חברות וחברים.. כמה שיותר. למרות שלדעתי, אפילו אם תהיה חברה אחת (או שניים) טובה זה בהחלט ישפר את המצב. הכי חשוב לא להתייאש. יהיה טוב. בהצלחה וכל טוב.
 

moty400

New member
בדיוק איך שאני מרגיש!

אין לך מושג איך שאני מרגיש בדיוק אותו הדבר שזהלאיאמן גם כשהתיבארץוגם עכשיוכשאני נמצא באיזה סייבר קפה בקורובה ארגנטינה. להיות בן 23 ולבד זה מסריח בטירוף.
 
למעלה