לא שווה קריאה
אשכול בחדרי חרדים:
http://www.bhol.co.il/forum/topic.asp?cat_id=4&topic_id=3014157&forum_id=771
הכותב מעלה פוסט גזעני, מבחיל, מזעזע בבורותו ומלא בסטגימות על הציבור החילוני שנלקחו היישר מהמרווה לצמא ויתן נאמן.
כאשר מישהו קצת הורס לו את הפנטזיות, וקורא לציבור החרדי "חברה דורסנית, חשוכה, נבערת, אדישה למצוקות חבריה, בדלנית, מסתגרת ואלימה"
אז הוא מגיב בזעזוע: " לכאורה אסור היה להגיב לאמירות מכוערות כוללניות ואנטישמיות כמו אלה שכתבת, אך אם נוברים היטב ברפש נמצאת טענה הראויה להתייחסות."
לפעם הבאה שמישהו קורא לגיוס חרדים, או לימודי ליבה, ובתגובה מואשם בגזענות/שנאה/אנטישמיות/תקופות חשוכות/נאציזם (אנחנו לא משווים אנחנו רק אומרים שככה נאצים דיברו)
לפעם הבאה שהם קוראים לרצוח את כל הערבים, שכידוע מחנכים את הילדים שלהם לשנאת יהודים באשר הם ולכן גם הילדים ברי-מוות.
לפעם הבאה שתפרסמו בפייסבוק מאמר כנגד הדרת נשים ומישהו יגיב שאתם שונאים את החרדים, אבל אתם לא מכירים אותם באמת, אלא רק מהתקשורת.
לפעם הבאה שחרדי יפרסם טור נוגע ללב בטמקא על כמה שהוא מסכן, ואם רק הייתם מכירים את החרדים באמת, עובדה שכל חילוני אומר לו "הלוואי כל החרדים כמוך"
לפעם הבאה שתרצו להגיד קשוט עצמך תחילה.
כן אני קצת מעוצבן על הבוקר
אבל גם משועשע מהצביעות שבאמת נראית כלקוחה מסרט גרוע.
אשכול בחדרי חרדים:
http://www.bhol.co.il/forum/topic.asp?cat_id=4&topic_id=3014157&forum_id=771
הכותב מעלה פוסט גזעני, מבחיל, מזעזע בבורותו ומלא בסטגימות על הציבור החילוני שנלקחו היישר מהמרווה לצמא ויתן נאמן.
כאשר מישהו קצת הורס לו את הפנטזיות, וקורא לציבור החרדי "חברה דורסנית, חשוכה, נבערת, אדישה למצוקות חבריה, בדלנית, מסתגרת ואלימה"
אז הוא מגיב בזעזוע: " לכאורה אסור היה להגיב לאמירות מכוערות כוללניות ואנטישמיות כמו אלה שכתבת, אך אם נוברים היטב ברפש נמצאת טענה הראויה להתייחסות."
לפעם הבאה שמישהו קורא לגיוס חרדים, או לימודי ליבה, ובתגובה מואשם בגזענות/שנאה/אנטישמיות/תקופות חשוכות/נאציזם (אנחנו לא משווים אנחנו רק אומרים שככה נאצים דיברו)
לפעם הבאה שהם קוראים לרצוח את כל הערבים, שכידוע מחנכים את הילדים שלהם לשנאת יהודים באשר הם ולכן גם הילדים ברי-מוות.
לפעם הבאה שתפרסמו בפייסבוק מאמר כנגד הדרת נשים ומישהו יגיב שאתם שונאים את החרדים, אבל אתם לא מכירים אותם באמת, אלא רק מהתקשורת.
לפעם הבאה שחרדי יפרסם טור נוגע ללב בטמקא על כמה שהוא מסכן, ואם רק הייתם מכירים את החרדים באמת, עובדה שכל חילוני אומר לו "הלוואי כל החרדים כמוך"
לפעם הבאה שתרצו להגיד קשוט עצמך תחילה.
כן אני קצת מעוצבן על הבוקר