לא רק כאבי בטן
שלום לכל הבנות היקרות, אחרי שנתיים של סבל שבתוכן עברתי 2 אישפוזים, לפרסקופיה, נסיון לדיכוי עם תופעות לוואי מאוד קשות, נסיעה לחו''ל בשביל התייעצות (שלא חידשה כלום), ביקורים בתל השומר וגם במרפאה הפרטית של סוריאנו, אני נמצאת כרגע בלי טיפול חוץ ממשככי כאבים
חוץ מכאבי בטן יש לי כל מיני כאבים כמו כאבים באגן, ברגליים (בעיקר רגל שמאל), בשלפוחית השתן ותחושה כמו של שפעת לעיתים קרובות...ופשוט נמאס ללכת לרופאים ולקופת חולים. אני בת 37, נראת הרבה פחות מגילי ומרגישה כמו בת 87... פעם הייתי אחרת...פעם זה היה לפני האנדו...פעם הייתי מאוד אנרגטית ואופטימית והיום אני לא מזהה את עצמי אבל אני חייבת להגיד שהמחלה שהופיעה פתאום בחיים שלי פגעה גם בקריירה שלי, בזוגיות שלי וגם בתפקיד שלי כאמא שהוא בעצם הכי חשוב לי. מאוד קשה לי להשלים עם העובדה שאני לא מסוגלת לעשות עם הילדים שלי מה שעשיתי בעבר כי אין יום בלי כאבים ועייפות אין סופית
ואני חושבת שהדבר שהוא הכי קשה לי הוא העובדה שחלק מהאנשים (אפילו מאוד קרובים) חושבים שאני די מפונקת... סליחה שאני מקטרת כאן אבל אין לי בית אחר לעשות זאת. מזמן אני לא מדברת על המחלה עם החברות שלי שפשוט לא מבינות אפילו שהן מאוד משתדלות. מאחלת לכולן הרבה בריאות ואשמח מאוד לקבל קצת עידוד !
שלום לכל הבנות היקרות, אחרי שנתיים של סבל שבתוכן עברתי 2 אישפוזים, לפרסקופיה, נסיון לדיכוי עם תופעות לוואי מאוד קשות, נסיעה לחו''ל בשביל התייעצות (שלא חידשה כלום), ביקורים בתל השומר וגם במרפאה הפרטית של סוריאנו, אני נמצאת כרגע בלי טיפול חוץ ממשככי כאבים