לא רק כאבי בטן

קריןעדי

New member
לא רק כאבי בטן

שלום לכל הבנות היקרות, אחרי שנתיים של סבל שבתוכן עברתי 2 אישפוזים, לפרסקופיה, נסיון לדיכוי עם תופעות לוואי מאוד קשות, נסיעה לחו''ל בשביל התייעצות (שלא חידשה כלום), ביקורים בתל השומר וגם במרפאה הפרטית של סוריאנו, אני נמצאת כרגע בלי טיפול חוץ ממשככי כאבים
חוץ מכאבי בטן יש לי כל מיני כאבים כמו כאבים באגן, ברגליים (בעיקר רגל שמאל), בשלפוחית השתן ותחושה כמו של שפעת לעיתים קרובות...ופשוט נמאס ללכת לרופאים ולקופת חולים. אני בת 37, נראת הרבה פחות מגילי ומרגישה כמו בת 87... פעם הייתי אחרת...פעם זה היה לפני האנדו...פעם הייתי מאוד אנרגטית ואופטימית והיום אני לא מזהה את עצמי אבל אני חייבת להגיד שהמחלה שהופיעה פתאום בחיים שלי פגעה גם בקריירה שלי, בזוגיות שלי וגם בתפקיד שלי כאמא שהוא בעצם הכי חשוב לי. מאוד קשה לי להשלים עם העובדה שאני לא מסוגלת לעשות עם הילדים שלי מה שעשיתי בעבר כי אין יום בלי כאבים ועייפות אין סופית
ואני חושבת שהדבר שהוא הכי קשה לי הוא העובדה שחלק מהאנשים (אפילו מאוד קרובים) חושבים שאני די מפונקת... סליחה שאני מקטרת כאן אבל אין לי בית אחר לעשות זאת. מזמן אני לא מדברת על המחלה עם החברות שלי שפשוט לא מבינות אפילו שהן מאוד משתדלות. מאחלת לכולן הרבה בריאות ואשמח מאוד לקבל קצת עידוד !
 

galim29

New member
מצטערת לשמוע../images/Emo10.gif

מקווה שתמצאי כוחות מחודשים למצוא דרך להחזיר לעצמך את איכות החיים. האם אין שום גלולות שמשפיעות עלייך? יצא כמה חדשות שאולי יעזרו לך... כמו כן יש טבע בשם נובהרינג שאולי גם יכולה להתאים? ניסית לשנות תזונה? טיפול ברפואה משלימה? כתוספת, לפעמים זה עוזר הרבה יותר מהרפואה הקונבנציונלית. מכירה כמו שאר הבנות פה בדיוק על מה את מדברת. שולחת לך גם
למרות שיודעת שלא תמיד צרת רבים זה חצי נחמה...
 

הגולשת3

New member
../images/Emo201.gifמובן ומוכר

מניסיוני אם את יכוללה להיכנס לדיכוי ע"י גלולות תעשי זאת. חוץ מזה מצאתי שדיקור סיני ושינוי בתזונה משפר את רמת הכאב. שינוי בתזונה זו אמירה מאד כללית. אבל אני בטוחה שאם תקראי ותתמסרי לזה תמצאי את מה שמתאים לך. אני אישית בחרתי להתקרב לטבעונות (הרבה פירות וירקות) ללא בשר ועוף. ללא חלב (חלב סויה במקום) תוספת טופו. מינימינימום קמח חיטה. בוודאי לא לבן. ללא חומרים משמרים ותוספים זרים. כל המשפחה מרוויחה מזה (אגב נקיפות המצפון מול הילדים) ואוכלת יותר בריא. יחד עם כל השינוי וההשתדלות אומר שזה עדיין לא פשוט... ועוד משהו אחד - אבל אל תראי בו הטפה - תנסי לברר עם עצמך אם יש לך ענינים לא פטורים שכדאי להתעמת איתם ולעשות עבודה עצמית ולמצוא את המקום המאוזן יותר.
מקווה שעזרתי
 
למעלה