לא רוצה להיות קרבי!!!!!!!!!!!!!!!!!

אלירן19

New member
לא רוצה להיות קרבי!!!!!!!!!!!!!!!!!

היי היום הגיע לביתי צו גיוס לתאריך 28.7.03 יש לי פרופיל 97 והדבר האחרון שאני רוצה זה להיות קרבי מה עלי לעשות?? אני צריך ללכת לקב"ן בלשכת גיוס??? מה להגיד לו?? אם אני יגיד לו שאני אוחץ' זה יעבוד?? זה יעזור לי??
 

HaloMatok19

New member
שמע, לפי מה שאני הבנתי פה מאנשים

זה שתגיד שאתה הומו, לא יעזור כי הצבא לא משחרר או מוריד פרופיל על זה. בסה"כ הרבה הומואים משרתים בצה"ל גם כקרביים... והנה, גם אני כנראה הולך להיות קרבי... אז או שתנסה להוריד פרופיל איכשהו או שתן לזמן לעשות את שלו. יכול להיות ששביולי אתה תהיה יותר בשל ומוכן לזה.
 

kaban

New member
תראה...

חוסר רצון ללכת לקרבי אינו סיבה לא לעשות קרבי הצבא התקדם קצת בשנים האחרונות והחליט שלהיות הומו זה לא סיבה לא להתגייס ולא ללכת לקרבי. אפשר גם להיות קצינים בכירים מאד ויש כאלו כיום. הקהילה ההומוסקסואלית ברכה על כך אולם דווקא חלק מהמתגייסים שחשבו כי עצם עובדת היותם הומואים יפתור אותם מקרבי וכיום לא - התאכזבו מנסיוני אכן יש הומואים שמתקשים מסיבות שונות לשרת בקרבי. אם אתה חושב שיש סיבה בעתייה לא תוכל לשרת בקרבי והיא קשורה לתחום הנפשי אתה יכול לפנות לקבן אולם אני מציע לך לנסות ולהיות בקשר עם קבן תוך כדי הטירונות או השירות ואולי בהחלט תצליח להסתדר בהצלחה -------- [email protected]
 

praetor

New member
תראה, אם תגיד לקצין מיון שאתה הומו,

ותסביר לו שזה יוצר לך בעיה, אז הוא ישלח אותך לקב"ן. אצל הקב"ן - תסביר על זה, תגיד שזה עושה לך בעיות, אתה מפחד להתקלח עם בנים, דברים כאלה.
 

אלירן19

New member
באמת?! בטוח?

יש לי יום חמישי פגישה עם הקבן בלשכת גיוס אני לא יודע מה להגיד לו
 

kaban

New member
היי

טוב שיש לך פגישה עם קב"ן בפגישה חשוב שתהיה אתה עצמך, ספר כל מה שאתה חושב שיפריע לך בשירות כפי שכתבתי אמנם לא מורידים פרופיל נפשי למי שהוא הומו אבל אם יתרשם הקבן כי באמת ייתכנו קשיים ניכרים בשירות כלוחם אולי הוא יעזור חשוב שלא תספר דברים שאינם אמינים או נכונים כי לעיתים ניתן לראות זאת ולעיתים התוצאה יכולה להיות חמורה יותר ממה שחשבת בהצלחה [email protected]
 
למעלה