"לא רוצה אמא"
אשמח לייעוץ קטן... הילד שלי בן שנתיים וחודשיים, בחודש האחרון יש לו קטע חדש- כשאבא בבית או הסבתא הוא לא רוצה את אמא ממש בועט בי שאני לא אתקרב אליו. בהתחלה מאוד נעלבתי כי אני זאת שנמצאת איתו רוב הזמן והוא ראה שאני נעלבת, זה כמובן לא הזיז לו. בקשתי מבעלי שיאמר לו שזה לא התנהגות יפה ושאמא אוהבת אותו אבל זה לא עוזר הוא ממש מתחיל לצרוח כשאני מתקרבת אליו. יש לכם רעיונות איך להתנהג במצב כזה? בעקירון אין לי בעיה שאחרים יהיו איתו אבל לפעמים צריך גם את עזרתי למשל אפילו ללכת לשירותים אחרי שבעלי חוזר מהעבודה הוא לא מצליח כי הילד דבוק אליו.... מבאס אבל אני מנסה לראות איך אני מתמודדת עם זה...
אשמח לייעוץ קטן... הילד שלי בן שנתיים וחודשיים, בחודש האחרון יש לו קטע חדש- כשאבא בבית או הסבתא הוא לא רוצה את אמא ממש בועט בי שאני לא אתקרב אליו. בהתחלה מאוד נעלבתי כי אני זאת שנמצאת איתו רוב הזמן והוא ראה שאני נעלבת, זה כמובן לא הזיז לו. בקשתי מבעלי שיאמר לו שזה לא התנהגות יפה ושאמא אוהבת אותו אבל זה לא עוזר הוא ממש מתחיל לצרוח כשאני מתקרבת אליו. יש לכם רעיונות איך להתנהג במצב כזה? בעקירון אין לי בעיה שאחרים יהיו איתו אבל לפעמים צריך גם את עזרתי למשל אפילו ללכת לשירותים אחרי שבעלי חוזר מהעבודה הוא לא מצליח כי הילד דבוק אליו.... מבאס אבל אני מנסה לראות איך אני מתמודדת עם זה...