לא קל אחרי שקניתי לי אולפן קטן וחמוד קרטיס קול ב3000 שקל מקלדת שליתה מחשב היתחלתי לשבת על הקיוביס SX3 ואני חיב להגיד לכם זה לא קל ביחלל זממש קשה אני מקווה שתוח כמה חודשים יתחל לצת משו טוב