או שלא צריך שעון חורף (השעון המקורי) ועדיף להישאר/לעבור דווקא לשעון קיץ. מה שלעניות דעתי נכון יותר לומר, הוא שלא צריך את התחלופה הדו-שנתית. שעון אחד קבוע ובזמני המעבר יתמודדו עם קשיים קטנים פה ושם. אישית לא משנה לי אם השעון הזה יהיה שעון הקיץ או שעון החורף הנוכחי.