לא פסיכולוג... ../images/Emo40.gif
אני לא פסיכולוג, או פסיכיאטר, או יועץ, אבל הנה כמה מחשבות שאני רוצה לחלוק וחושב ומקווה שאולי יוכלו לעזור לחלק מהמשתמשים בפורום. לפעמים הכל נראה כמו סוף העולם, נראה שאין טעם להמשיך, אני אומר לעצמי שיותר גרוע מזה לא יכול להיות, אני יודע שאני נשמע קצת חצוף, בסה"כ הבעיות שלי מתגמדות יחסית לבעיות של למשתמשים אחרים בפורום, אבל לפעמים ממש ממש קשה. למרות זאת אני חושב שכל אחד מאיתנו אל עף המצבים הקשים שנראים לרוב נראים בלתי ניתנים לשליטה, (וצריך רק לקרוא את ההודעות שמשתמשים משאירים בפורום בכדי לדעת באיזה מצב קשה הם נמצאים) דווקא ברגעים אלו צריך להתגבר ולהתעלות על הרגש. אני מתאר לעצמי שהרבה לא יסכימו איתי בכך שיגידו, "קל לדבר, קשה מאוד לעשות!".... צודקים. אבל!, נניח שכרגע אתה מרגיש כמו סוף העולם ונראה שאין דרך לצאת מזה, דווקא עכשיו! הזמן להתעלות ולהתגבר על הרגש, ברגע שעשית את זה אין דבר שיכול לעמוד בפניך, לא דכאון, ולא עלבון, ולא רגש, ולא שום דבר יכול לשבור אותך יותר. משימה לא פשוטה כשלעצמה, בכלל לא. כמו שאמרתי אני לא פסיכולוג או יועץ, אבל אני יודע שבכל אחד תמון הכח (והרבה הרבה הרבה יותר כוח ממה שאתם יכולים לתאר לעצמכם, זה מנסיון!) להתגבר ולהתעלות ולשנות את המצב ולהפוך אותו לגמרי, ללמוד ממנו. כל מה שצריך לעשות זה לרצות לשנות, לומר דיי אני לא ממשיך להתפרק, לא ממשיך להשבר, זו לא דרך!. ברגע שיש רצון אין דבר שעומד בפניו (וזה נשמע קצת נדוש אבל זה פשוט נכון). השינוי לא קורה תוך יום או יומיים או חודש... אלה מהרגע שהתחלת לחשוב אחרת, פה מתחיל השינוי!. בכל אופן, כמו שאמרתי אני לא פסיכולוג או יועץ... אבל אני כל מה שרציתי לומר זה שיש דרך אחרת, וכל אחד מאיתנו יכול אם הוא רק ירצה לעשות שינויים בחיים שלו. מנסיון!
אני לא פסיכולוג, או פסיכיאטר, או יועץ, אבל הנה כמה מחשבות שאני רוצה לחלוק וחושב ומקווה שאולי יוכלו לעזור לחלק מהמשתמשים בפורום. לפעמים הכל נראה כמו סוף העולם, נראה שאין טעם להמשיך, אני אומר לעצמי שיותר גרוע מזה לא יכול להיות, אני יודע שאני נשמע קצת חצוף, בסה"כ הבעיות שלי מתגמדות יחסית לבעיות של למשתמשים אחרים בפורום, אבל לפעמים ממש ממש קשה. למרות זאת אני חושב שכל אחד מאיתנו אל עף המצבים הקשים שנראים לרוב נראים בלתי ניתנים לשליטה, (וצריך רק לקרוא את ההודעות שמשתמשים משאירים בפורום בכדי לדעת באיזה מצב קשה הם נמצאים) דווקא ברגעים אלו צריך להתגבר ולהתעלות על הרגש. אני מתאר לעצמי שהרבה לא יסכימו איתי בכך שיגידו, "קל לדבר, קשה מאוד לעשות!".... צודקים. אבל!, נניח שכרגע אתה מרגיש כמו סוף העולם ונראה שאין דרך לצאת מזה, דווקא עכשיו! הזמן להתעלות ולהתגבר על הרגש, ברגע שעשית את זה אין דבר שיכול לעמוד בפניך, לא דכאון, ולא עלבון, ולא רגש, ולא שום דבר יכול לשבור אותך יותר. משימה לא פשוטה כשלעצמה, בכלל לא. כמו שאמרתי אני לא פסיכולוג או יועץ, אבל אני יודע שבכל אחד תמון הכח (והרבה הרבה הרבה יותר כוח ממה שאתם יכולים לתאר לעצמכם, זה מנסיון!) להתגבר ולהתעלות ולשנות את המצב ולהפוך אותו לגמרי, ללמוד ממנו. כל מה שצריך לעשות זה לרצות לשנות, לומר דיי אני לא ממשיך להתפרק, לא ממשיך להשבר, זו לא דרך!. ברגע שיש רצון אין דבר שעומד בפניו (וזה נשמע קצת נדוש אבל זה פשוט נכון). השינוי לא קורה תוך יום או יומיים או חודש... אלה מהרגע שהתחלת לחשוב אחרת, פה מתחיל השינוי!. בכל אופן, כמו שאמרתי אני לא פסיכולוג או יועץ... אבל אני כל מה שרציתי לומר זה שיש דרך אחרת, וכל אחד מאיתנו יכול אם הוא רק ירצה לעשות שינויים בחיים שלו. מנסיון!