לא נעים לי , אבל יש פה כמה חולי נפש

der Eliahu

New member
לא נעים לי , אבל יש פה כמה חולי נפש

בהתחלה זה שעשע , אחר כך זה סתם בידר , עכשיו זה כבר מתחיל להיות מפחיד . סתם מחשבה ממישהו מהדור הישן , אלו בלי כפלי הכינויים .
 

der Eliahu

New member
אגב-

בכל פעם שאני נכנס לכאן אני נדהם . אני שואל את עצמי איך יכול להיות שהתקבצו להם כל כך הרבה אנשים שסוחרים ומרוויחים כל הזמן ? לתומי חשבתי שלהיות סוחר זו עבודה שרק מעטי סגולה מצליחים לגרד חודשית טובה . האם יכול להיות ש99% מהדיבורים כאן - וירטואלי ? לההההההה... :)
 
אשכרה חולי נפש יש פה

איפה האח הגדול כשצריך אותו?
 

der Eliahu

New member
ירושלמי אליך לבי הכי יוצא..

אתה מסוג האנשים שאיכשהו הכי נוח "להרביץ" להם . אולי זה בגלל שאיפהשהוא בתוכך אתה נהנה להיות האאוטסיידר הקורא תיגר . אבל נראה לי שבאותה מידה אתה משתוקק להכרה ביכולת שלדעתך יש לך . מה דעתך למקד את האנרגיות שלך בלהשיג לעצמך את מה שאתה רוצה , במקום להיות בית חרושת לדיבורים שאתה יודע שאינם מועילים לך ? אני חושב שאתה מסוג האנשים שאצלם מתקיימת הניגודיות בין ידע פונדמנטלי לידע טכני . זה לא חייב להיות או-או . תן צ'אנס לעצמך , מקד את האנרגיות בלנסות לראות איפה לך יש יתרון על השוק , ולך עם זה . גם אם תיכשל , אני חושב שיהיה הרבה יותר בריא לך(ואל תספר סיפורים לגבי ההרגשה שלך בימים האלו , בעיקר לא לעצמך) וטוב לך . אתה יודע שאני לא מכיר אותך , סתם יש לי סימפטיה אליך ואני מבין אותך .
 
העיסוק שלי בפורום הוא להעביר זמן

משיעמום, לרוב. כמה כבר אפשר להסתכל על המסך, כמה? בשבילי זה כמו לשבת בחדר מסחר עם כל הבלגאן שיש שם. לגבי מיקוד עצמי - יפה עלית על זה. אפילו בעבודה אחת אני לא מתמקד, לכן יש לי שלוש חחחחחחחחח
 

der Eliahu

New member
שיהיה לך בהצלחה מכל הלב

תתפלא כמה דברים אפשר לחקור ולמצוא ולנצל - ולהתקדם . אם תרצה באמת להעמיק , תראה איך לא יהיה לך בכלל משעמם . בכל מקרה עברתי את מכסת הכתיבה שלי באופן די בוטה ( נונונו ) , שיהיה לך ולכולם רק הצלחה בכל מעשה ידיכם .
 
תודה, ולגבי החקירה

אשמח לקבל נושאים (למרות שכבר יש לי כמה נושאים על הפרק, אבל לקבל עוד נושאים מעולם לא הזיק).
 

der Eliahu

New member
אני לא מתעסק במעוף

המוטו שלי הוא כמה שפחות מסובך וחסר איזון ככה יותר טוב . אני מאוד אוהב את הגיוון העצום של הכלים שיש בניו יורק , הן מבחינת כלי המסחר והן מבחינת האינדיקטורים . לך לstockcharts , אני מבטיח לך שאם באמת תרצה לא תצא משם שנים ורק תהנה .
 
מסכים, אבל אני אוהב לבדוק אמיתות

שהן בגדר מובן מאליו לסוחרים בשוק, ושקופים לעיני האקדמאים. יש איזו עבודה שכתבתי בנושא, אולי בקרוב תראה אותה מתפרסמת מטעם איזה גוף מסויים (או שלא). לגבי הכלים הטכניים - צריך להבין את ההקשר של כל כלי וכלי. אנשים לא מבינים שיש כלים מסויימים שהם נגזרות שונות של אותו דבר, וישנם כלים שמראים בדיוק את ההיפך משום שכך הם תוכננו. קודם כל צריך להבין את ההקשר ורק אז להתחיל להשתמש.
 

אינדי3

New member
עזוב הוא מקרה אבוד

ובזבוז גדול. כמה שלא ידברו איתו. הבן אדם החליט לשקוע ולא לפרוח. הוא צריך לסדר את החיים האישיים שלו לפני שיצא ממנו משהו. יש אנשים שחיים שלמים לא מצליחים לעשות את זה. באמת במקרה שלו בולט הפוטנציאל. אבל הסיכוי, לצערי, שהוא יכנס לאיזה תלם קטן. זה ילד פלא. רק שהפלא ילך וישאר הילד. אם היה נותן קצת כבוד למאסטר העל דוביד לפחות. אולי היתה לו תקנה. באמת נמאס מכל חולי הנפש הללו הנגועים במגיפות ויראליות מתקדמות המוציאים פה את כל הרפש שלהם. ובמיוחד מוציאים על ירושלמי המסכן. פיכס.
 

der Eliahu

New member
מה יש לכם אנשים ?

מאיפה מגיעות כל הפגיעות האלו אחד בשני ? חשבתם לפעמים מה עובר על האדם שיושב וקורא את המילים האלו ? מעבר להפגנת הגבריות ( מתחייבת כדי לשמר את הכינוי הוירטואלי ) , העיסוק הטוטאלי כאן בסחרור של הפגזות אישיות רק מחזק את ההנחה ש(כמעט) הכל כאן וירטואלי . וחבל , כי אני לפחות למדתי כמה דברים מדרך ניהול הפוזיציה של אחד או שניים כאן . שוב חרגתי מהכמות .
 

אינדי3

New member
אלי יאהו

לא מצאתי אותך באינטרנט. מצאתי יאהו פיננס. מצאתי יאהו גיימס. מצאתי יאהו גייז. אבל יאהו אלי לא מצאתי. אז אל תנסה לעבוד עלינו כי לא תצליח. תיגלת פילעשר שכמותך. תגיד אין לך חוש הומור? ירושלמי צוחק מזה, אני צוחק מזה... רק אתה "מזוזעת". מה ישך ? שתחרר... יש עוד זמן ללחץ : U.S. Markets open in 3 hours and 35 minutes
 
אליהו, אני ואינדי צוחקים על גבי

הפורום. לא צריך לקחת את הכל כלשונו, וצריך לשים לב לסבטקסט.
 

der Eliahu

New member
דודי זה לא קשור לשרשור שלכם ספציפית

סתם משהו שבא לי לומר בקשר לאווירה הכללית . בטח תשאל למה אכפת לי ? ובכן , לא אתאבד על זה אבל בכל זאת מצאתי כאן דרך הסתכלות מאוד פרקטית של ניהול טריידים , של דוביד . מי שמתעסק מספיק זמן במסחר *אמיתי* יודע שדרך ההתבטאות שלו וההתנהלות שלו - מראים מישהו שיודע לעבוד . אני למדתי דבר או שניים ממנו , לא בקורס ולא בבטיח . אז משם באים הדברים שלי.
 
אליהו../images/Emo8.gif

ירושלמי על אף מריבותיו עימי לא פעם,קיבל תשובה על כל שאלת חסרת ידע ששאל. כשהוא חיפש מישהו עם ניסיון הוא תמיד ידע למי לפנות=גם אליי. זה לכשעצמו היה אמור לזכות אותי בשמיים,שאינני שומר לו טינה. אינדי,סך הכל מתחפש בפורום ומרוב פעמים שקרא בשמי הבוקר-יצא לי פצע. גם הוא היה ילד חלוד כשהגיע לכאן,וכבר היום שכח את ילדותו ומחפש להתעמר באלה שינק מהם חלב שנימצא עדיין על שפתיו הרפות. ולך אליהו,תודה על הגינותך. דוביד
 

אינדי3

New member
דוביד

אני אמנם התחפשתי אבל לא למי שאתה חושב. קראתי היום בשמך (לשווא) אבל לא מתוך רוע לב או משהו. סתם בהומור. לא הכפשתי ואין לי על מה. לא זילזלתי באיש אלא על הפתתיות (שאני שותף לה) של השתתפות באתרים הכאילו כלכליים.
 
למעלה