לא נעים בכלל...

למיקרה ששכתה גם הפועל תל אביב

היתתה ברבע גמר גביע אוופא להזכיר לך את מי היא ניצחה שם?אז מה אתה מבלבל מכבי חיפה בליגה הצכית כל עונה הינו אלופים או במיקרה אכי גרוע מקום שני. אז מה יש לך לומר אכשיו
 

adir1986

New member
ובכלל ההווקי קרח שולט בצ'כיה.

הכדורגל הצ'כי הרבה יותר טוב מהישראלי..ותחשבו שבכלל ההוקי קרח ענף מס' 1 שלה..ככה שלכל מדינה יש את הענף שלה...בגלל זה הכדורגל בארץ נראה שהוא פופולרי רק בגלל שהתקרשורת גורמת לכך באמצעות דיבורים וכתבות ולא באמצעות המשחק עצמו..
 
תקשיב הכדורגל בארץ ענף מיספר 1

הקהל שמגיע למיגרשים מוכיח את זה. כדורסל בקושי מענין אנשים בארץ למרות ההשגים.הינה הוכחה. למשל עירוני נעריה מגיע כימעט כל עונה לרבע גמר היורופליג והאולם שלה כימעט רק איך אתה מסביר את זה מוכיח שאתה מדבר שטויות
 
אני מבקשת.. נהריה!!!!

נהריה כי אין לי מקום אחר...
רציני אין לי... כל חיי זה נהריה.. מידי פעם הקריות..חחחחח מצבי פה בגבול הלבנון.. בקרשים!
 

Omri Sultana

New member
אתה טועה

בדוגרי, התקשורת היא חלק מאיתנו. הם כמונו. ומה ז'תומרת כמונו? שאם רוב הציבור בארץ אוהב כדורגל, אז גם הם. אין מה לעשות. יש דברים שזה לא פייר, יש ענפים הישגיים שלא מקבלים שליש מהכסף שיש לכדורגל הישראלי. תלך תשאל בארץ מי אוהב הוקי למשל (אני אוהב, אבל בקטנה), ומי אוהב כדורגל- 98% ואולי יותר, יגידו לך כדורגל. מבין? זה מאוד נחמד לדעת שבג'ודו יש לנו אלופים אירופה וכאלה, העניין הוא שזה לא הכי מעניין. כאילו, סחה, מברוק, הבאתם כבוד. אבל זה לא מעניין. אתה לא יכול להתווכח עם עובדות. בארץ שלנו, גם אם הענף הזה די עלוב ולא הכי מקצועני שיש, כדורגל זה הספור הכי פופולארי בארץ. לטוב ולרע.
 

adir1986

New member
אתה טועה ובמיוחד שמושפע מהתקשורת

תאמין לי שבאירופה גם לא מעניין מהכדורגל הישראלי...כולם יודעים שרק התקשורת החובבנית בארץ גורמת לאנשים לחשוב שכאילו שיש פה כדורגל הכדורגל לא פופולרי בכלל בישראל..הרי התקשורת לא שאלה אותך את מי אתה אוהד...היא עושה מה שבא לה! תחשוב שעיתונאי כמו אבי רצון שמזוהה עם הכדורגל..הרי אם לא ידברו יותר על הכדורגל אז בעצם רצון יעלם בכלל מהתקשורת אז ברור שזה גם אינטרס שלו לתת פרסום יותר לכדורגל כי הוא בעצמו מתפרנס מזה. הכדורגל אולי ענף מס' 5 בארץ אין רמה אין הישגים,..אפילו הטלוויזיה כבר לא רוצה לקחת מיכרז על הכדורגל כי אין מספיק רייטינג וזה גם סתם ביזבוז כסף..אני יכול להבין אותם בישראל מבינים קצת יותר כדורגל מההוקי קרח..בגלל שזה מה שהם התרגלו מהתקשורת..הרי אם התקשורת הייתה מסקרת יותר על ההוקי קרח אין ספק שזה היה פופולרי גם ככה שהספורט הכי פופולרי בארץ זה רק הכדורסל,..יש עניין , גם יש רמה והכי חשוב שיש הישגים!!!
 
מה אתה מדבר שטיות.לאיזה אישג או

טורניר חשוב הגיע הניבחרת הצכית או קבוצה מיצכיה בשנים האחרונות שישראל לא הגיע?
 
גם חיפה היתה ברבע גמר ליפני כמה

שנים.אים אתה זוכר ואים לא אז אתה כניראה ילדון.גם אני אבל אני אוהד את מכבי חיפה מיגיל קטן
 
אתה לא אוהד מכבי חיפה מיגיל קטן

אתה אוהד מכבי חיפה מגיל קטן. עוד 4 כמוך ויהפכו את הפורום לפורום בית"ר ירושלים.
 
לא נעים..

אבל גם לא נורא.. ביתר ירושלים הרבה זמן לא הייתה באירופה. עם הדברים האלה רק מתחשלים. במיוחד שההרכב של ביתר היה בנוי כולו מצעירים.
 

DMAGIC

New member
אלי אוחנה

כל עוד אלי אוחנה בקבוצה הם לא יגיעו רחוק
 

GA3333G

New member
מה יש ך נגד אלי אוחנה?

נכון,הוא לא טקטיקן גדול,אבל הוא לא קלינגר,והשחקנים אוהבים לשחק בשבילו.אני לא מסכים איתך,הם יכולים להצליח השנה,גם בזכות יואב זיו שלנו,והלוואי,אני קונה את זה מעכשיו,ביתר י-ם יהיו במקום השני בסוף העונה,וכמובן חיפה ראשונה..
 
למעלה