לא נעים בכלל...

adir1986

New member
זאת לא בושה..בגלל שאין פה כדורגל

זה ממש לא בושה כי את הכדורגל הישראלי גם אף אחד לא מכיר בעולם..אני בטוח שאף אחד באירופה לא חשב שזה בושה, כי אף אחד לא מצפה מהכדורגל הישראלי לכלום. בישראל ובאירופה מצפים שרק הכדורסל הישראלי יצליח וזה הכל
 
אבישי כנס

הגיע הזמן להעיף את הטמבל הזה adir מהפורום הוא רק מרגיז פה אנשים. סליחה אים איתבטתי לא יפה אים המילה טמבל. אבל נימאס כבר מאדיר
 

scarlett 1

New member
באמת הגיע הזמן!!!!!

כבר הרבה זמן אני מתאפקת לא להגיד את זה.
 

scarlett 1

New member
לא בסדר שלא משדרים

אכן יש בזה מידה של בושה לישראל. אבל אני לא כל כך כואבת את זה, לא יודעת למה... אני לא מרגישה שום קשר לבית"ר. גם לא בתור ישראלית.
 
יא ילדים מתלהבים..הם שיחקו עם

הנוער...לא יחסו חשיבות ורצינות למפעל וככה זה נראה...אז את הבושות תשאירו למשחק שלכם נגד מאלמו...
 

scarlett 1

New member
מה את כועסת?

בלי שקר לזה שלא שידרו, אנחנו מרגישים שבית"ר הפסידה לקבוצה שהיא הייתה יכולה לנצח. זה רק אומר שיש אנשים שיחסית מחזיקים מבית"ר... על מה העצבים? גם עלינו צחקו אחרי ההפסד לרוזנבורג. אנחנו בכינו? לא שידוע לי!
 

Omri Sultana

New member
שבי בשקט יא בת...

אני לא אקלל אותך כי ימחקו את זה, אבל בינתיים אנחנו לפחות במוקדמות ליגת האלופות, והקבוצה שלך (לא משנה מי היא, עדיין קבוצה אפסית ביחס אלינו) בקושי שורדת בליגת העל. יש 'הבושה' אנחנו נשמור נגד מאלמו, ובינתיים את תשמרי על הפה שלך.
 
ממתי משדרים משחקים של האינטרטוטו?

זה המפעל הכי זניח שיש באירופה,וכמעט שום קבוצה לוקחת אותו ברצינות.
 

scarlett 1

New member
אולי אבל הפעם

הייתי שמחה לראות. מסיבה ברורה אני מחבבת את צ'כיה.
 

scarlett 1

New member
בינתיים כן

הוא קיבל הצעה מליון שאותה מאמן מאמנו לשעבר הוייה אבל הוא סירב. בינתיים היחיד שעוזב הוא שמיצר לבורדו. לגבי בישקן- עוד לא ממש ידוע. אבל בארוש בינתיים לא הולך.
 

scarlett 1

New member
ואם כבר שאלת

אז אנחנו גם החתמנו את קשר נבחרת הולנד, זנדן ואת גונזאלס מאלבסטה. את שניהם אני לא מכירה אבל הם שחקני הרכב. מה גם שריאל מדריד החתימה את כל השחקנים הכי מוכרים והכי יקרים בעולם ותראה איפה הם גמרו. ככה שזה שלא כל העולם מכיר אותם לא ממש אומר כלום. שוב- סומכת על השיפוט של בניטס.
 
זנדן שחקן מצויין אבל לא יציב בגרוש

זאת הסיבה שזרקו אותו מצ'לסי והוא דישדש לו במלדסבורו אם אנלא טועה. על גונזאלס לא שמעתי הרבה חוץ מזה שיש לו עתיד טוב
 

scarlett 1

New member
בוא נקווה שבניטז

יתן לזנדן את הפוש שהוא צריך. שחקן לא יציב זה כל מה שחסר לנו אחרי בארוש שמשחק כדורגל ת-ע-נ-ו-ג אבל לא יציב מבחינת הבקעות. בוא נגיד שכרגע, חוץ מהאמונה שבניטז בטח תיכנן איך "לטפל" בו ככה שהוא יתיצב אין לי שום ביטחון עליו. גונזאלס הוא מצ'ילה אבל הוא משחק בספרד. כל מי שבא אלינו מספרד עד כה היה מעולה ככה שאני מניחה שהקו הזה ימשיך.
 

Omri Sultana

New member
לאו דווקא

ויאריאל הגיעה ב-2004 לחצי גמר גביע אופ''א משם. אגב, מישהו בכלל יודע איך הולכת השיטה של הטורניר המוזר הזה?
 

adir1986

New member
ליברפול מתאהבת בספרדים!!!

בנטיז דוגל בשיטה של מורניו מי מחתים יותר זרים...נראה שתתחזקו עוד העונה עם ה4 הזרים שנוספו להם ביחד עם כל הלגיון של הזרים האחרים אמרתי שיש רק 2 אנגלים? כנראה שטעיתי..סביר להניח שג'אראד גם לא ימשיך..לפי דעתי ליברפול צריכה לעבור לשחק בספרד..כי היא ממש כבר לא אנגלית!!!
 
למעלה