לא נמאס לי לשאול

לא נמאס לי לשאול

למישהו יש פריטים לאוסף האישים שלי אין חשיבות לפריט עצמו עדיפות כרגע לנשיאים ראשי ממשלות מישראל אחר כך אני מתלבט בקטגורית אישים מזמן מלחמת העולם ה 2 היטלר סטאלין ודומיהם או דיקטטורים היטלר סטאלין ודומיהם או מדענים וממציאים יהיו אשר יהיו יש לי טלכרד של אלכסנדר גרהם בל:) למי שיש משהו ומוכן לתת לי נא לשרשר או לשלוח מסר בתודה רבה מראשששששששששששששששש עידו:)
 
אבל אין לך את הכתובת שלי:)

 

oren*

New member
../images/Emo41.gif פחיות קוקה-קולה עם הכדורגל

אם מישהו במקרה אסף אותן או מכיר מישהו שאסף, אשמח ליצור איתו קשר וגם הקפצה לשרשור של עידו, אם כבר אז עד הסוף
 
למעלה