לא נותנת גט

מצב
הנושא נעול.

aorly

New member
לא נותנת גט ../images/Emo7.gif

לא נותנת גט

בס"ד אני מנסה לעזור לבחור שגר מחוץ לבית כבר 3 שנים, יש 3 ילדים מעל גיל 23 ושניים מתוכם נשואים. הוגשה תביעה לבית המשפט המחוזי שם הגיעו להסכמה, מאולצת (לפי דעת האישה), אך היא חתמה על הסכם לפיו היא מקבלת את הבית שהיו מתגוררים בו + סכום נכבד בדולרים. שאת חלקו היא כבר קיבלה. יש עורכי דין לשני הצדדים. לאחר ההסכם הגיעו הזוג לרבנות. בפגישה הראשונה היא לא הגיעה. לפגישה השניה היא אמרה שקשה לה הפרידה. בנתיים היא חתמה על הסכם נוסף שהיא תמורת ויתור מסויים נוסף, היא תגיע לפגישה הבאה ברבנות. חתמה על הסכם כזה והבטיחה לילדיה שהיא מגיעה. ועכשיו מתברר שלדיון השלישי היא לא מתכוונת להגיע. העו"ד של הבעל כבר מיואש ממנה לגמרי. ואין לו שום שפן וכלום שהוא יכול לעשות. מה אפשר לעשות במקרה כזה? הבחור סבל המון בנישואיו ועכישו היא ממררת לו את החיים גם בפרידה. מה עושים? איך משחררים את הסיפור הזה?
 
תשובה

לא נותנת גט

בס"ד אני מנסה לעזור לבחור שגר מחוץ לבית כבר 3 שנים, יש 3 ילדים מעל גיל 23 ושניים מתוכם נשואים. הוגשה תביעה לבית המשפט המחוזי שם הגיעו להסכמה, מאולצת (לפי דעת האישה), אך היא חתמה על הסכם לפיו היא מקבלת את הבית שהיו מתגוררים בו + סכום נכבד בדולרים. שאת חלקו היא כבר קיבלה. יש עורכי דין לשני הצדדים. לאחר ההסכם הגיעו הזוג לרבנות. בפגישה הראשונה היא לא הגיעה. לפגישה השניה היא אמרה שקשה לה הפרידה. בנתיים היא חתמה על הסכם נוסף שהיא תמורת ויתור מסויים נוסף, היא תגיע לפגישה הבאה ברבנות. חתמה על הסכם כזה והבטיחה לילדיה שהיא מגיעה. ועכשיו מתברר שלדיון השלישי היא לא מתכוונת להגיע. העו"ד של הבעל כבר מיואש ממנה לגמרי. ואין לו שום שפן וכלום שהוא יכול לעשות. מה אפשר לעשות במקרה כזה? הבחור סבל המון בנישואיו ועכישו היא ממררת לו את החיים גם בפרידה. מה עושים? איך משחררים את הסיפור הזה?
תשובה
אם ההסכם היה נדיב עימה - מגישים תביעה על הפרת הסכם והשבת כספים שכבר ניתנו.
 
תשובה

לא נותנת גט

בס"ד אני מנסה לעזור לבחור שגר מחוץ לבית כבר 3 שנים, יש 3 ילדים מעל גיל 23 ושניים מתוכם נשואים. הוגשה תביעה לבית המשפט המחוזי שם הגיעו להסכמה, מאולצת (לפי דעת האישה), אך היא חתמה על הסכם לפיו היא מקבלת את הבית שהיו מתגוררים בו + סכום נכבד בדולרים. שאת חלקו היא כבר קיבלה. יש עורכי דין לשני הצדדים. לאחר ההסכם הגיעו הזוג לרבנות. בפגישה הראשונה היא לא הגיעה. לפגישה השניה היא אמרה שקשה לה הפרידה. בנתיים היא חתמה על הסכם נוסף שהיא תמורת ויתור מסויים נוסף, היא תגיע לפגישה הבאה ברבנות. חתמה על הסכם כזה והבטיחה לילדיה שהיא מגיעה. ועכשיו מתברר שלדיון השלישי היא לא מתכוונת להגיע. העו"ד של הבעל כבר מיואש ממנה לגמרי. ואין לו שום שפן וכלום שהוא יכול לעשות. מה אפשר לעשות במקרה כזה? הבחור סבל המון בנישואיו ועכישו היא ממררת לו את החיים גם בפרידה. מה עושים? איך משחררים את הסיפור הזה?
תשובה
יתכן שהבעל יכול לתבוע אכיפת ההסכם בביהמ"ש לעניני משפחה גם אם האישה מסרבת להתגרש. יש לבדוק ההסכם ויתר הנסיבות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה