לא מתחשק לי להתכונן

ילדונט

New member
לא מתחשק לי להתכונן

שבוע 25. שריינתי את ענת, ומעבר לזה פשוט לא בא לי לעשות שום דבר בשביל להתכונן. אפילו לא לקבוע איתה פגישה ראשונה. ההריון הזה די עובר על ידי, מבחינה זו שנחמד לי איתו, אבל הוא לא מרכז חיי, ואני לא מרגישה צורך לעשות אותו לכזה. לא רוצה להתמקד, ומבחינתי, להמשיך עד שהלידה תתחיל, וגם אז פשוט להמשיך ולהתנהל בה. פתאום מרגיש לי כאב ראש, לקבוע, ולהגיע למעקב, ולהכין, ולהתקשר, ולתאם, ולדבר. אין איזו תוכנה שתעשה את כל ההכנות עבורי?
 

g a n i

New member
כל ההכנה היא בשבילך../images/Emo13.gif

מעבר לתיאומים לוגיסטים, שרובם מאחוריך או הרבה לפניך, נשמע שאת במקום מצוין. מה את מרגישה שאת מזניחה?
 

פלפלת09

New member
../images/Emo2.gifרגע רגע רגע

אני בשבוע 23, אני צריכה לשריין לי כבר מיילדת/דולה? חשבתי לחכות שהבעל יחזור מהמילואים עוד שבועיים, זה יהיה מאוחר מדי?
 

ילדונט

New member
את התיאומים

את הבעל, אולי, קצת. את הבית. מבולגן כתמיד. אני באמת לא צריכה ללמוד עוד, אני לא חושבת שיש לי צורך מיוחד להכין את הגוף (ועל התמודדות עם כאב למדתי בהריון מחוץ לרחם
). אז על ולמה כולן מתכוננות?
 

27חומד

New member
הן צריכות ללמוד את מה שאת ואני למדנו

ושיננו היטב כמעט שנה. את למדת ללידההזו הרבה לפני שההריון הגיע . אני לא חושבת שאת צריכה לעשות הרבה מלבד מה שצריך לעשות עם ענת. אני חושבת שבשליש השלישי אולי תרגישי יותר צורך לעשות. אס גם היאצריכה להכנס יותר לעניינים. והאיש? אני בטוחה שהוא מרגיש אותך היטב, גם כשאת שותקת ויודע לתת לך את מה שאת צריכה ואם זה שקט כרגע, SO BE IT.
 
נהדר, לא? ../images/Emo13.gif

אני מרגישה שההתעסקות הרבה עם ההכנות בהריון שלי בזמנו היתה הרבה "פול גז בניוטרל". זה נתן לי תחושה שאני עושה משהו, אבל בתכלס, הרבה מההכנות שעשיתי היו מיותרות, ושרתו בעיקר את הצורך שלי להרגיש שאני מגיעה מוכנה ללידה. ההכנה הכי חשובה לדעתי היא להחליט איפה ועם מי ללדת. את זה כבר החלטת... ענת מתחילה מעקב אחרי שבוע 30 כך שממילא אין לך מה להתקשר ולתאם לפחות בחודש וחצי הקרובים... ותכלס, יש הריונית שמתחילות את המעקב עם המיילדת רק בשבוע מאד מאוחר, זה לא שאם תדלגי על כמה פגישות עם ענת התינוק לא יצא. נראה לי שהסטייט אוף מינד הזה של ההריון שעובר ליד, והרצון פשוט להתנהל עם הדברים, הוא מעולה.
 

mummy

New member
מבינה ומזדהה

גם אני הרגשתי ככה, והיום, ממרומי שבוע 39 פלוס משהו אני עדין לא מבינה איך כל הדברים האלו קרו. אבל הם קרו, ממש בסוף. וזה הסתדר. בינתיים כלומר, נראה שהסתדר. זה יקרה כשיקרה, כשתרגישי שיבוא לך בדיוק ברגע הנכון ולא רגע קודם לכן. בקיצור, בתשובה לשאלתך כן, יש תוכנה כזו. קוראים לה טייס(ת) אוטומטי. פשוט תעבירי אליה ותראי שהיא עושה את הכל לבד. ואל תשכחי להעביר לה גם את ייסורי המצפון על זה שאת לא
 
מעולה!

לכי על מה שבא לך, גם אם זה כלום. זו אמנות גדולה לדעתי להקשיב פנימה ולדעת מה נכון לך, דרך אגב גם אני הרגשתי כך, לא רציתי לקרוא כלום בכל הנודע ללידה (לפני 6 שנים..), הרגשתי פשוט להקשיב לגוף כשזה יתחיל, וכך היה, לידת בית מקסימה וקצרה. הפשטות נלקחה מאיתנו.. נשמע שאת סומכת על גופך ובטוחה בעצמך, איזה יופי!!
 
למעלה