לא מתאים לי

  • פותח הנושא zar
  • פורסם בתאריך

zar

New member
לא מתאים לי

זה לא אתה ולא מה שאמרת הכתיבה שובה החזות מקסימה הראש מדהים ואני בעננים החלפנו ברכות השלנו הקליפות דיברנו על עבר אף העלנו זיכרונות ניתחנו ההווה עם כל המאורעות את העתיד צבענו טווינו חלומות ולפתע ללא כל אזהרה שולחת מייל.... זה לא שאתה זו אני שבחשש מכל זיע, כל רחש חרדה לאשר יבוא על כל הכרוך בו פשוט, עדיין לא בשלה לבואך וחותמת.... בשלך כמה קר כמה מנוכר ושוב אני נסגר צאר
 

softy

New member
אל תיפול רוחך צאר

זה אף פעם לא הן זה תמיד אתה וגם כשזו היא עדיף שזה יהיה אני. סופטי הפעם זה באמת לא אתה
 
למעלה