לא מתאים לי

  • פותח הנושא zar
  • פורסם בתאריך

zar

New member
לא מתאים לי

זה לא אתה ולא מה שאמרת הכתיבה שובה החזות מקסימה הראש מדהים ואני בעננים החלפנו ברכות השלנו הקליפות דיברנו על עבר אף העלנו זיכרונות ניתחנו ההווה עם כל המאורעות את העתיד צבענו טווינו חלומות ולפתע ללא כל אזהרה שולחת מייל.... זה לא שאתה זו אני שבחשש מכל זיע, כל רחש חרדה לאשר יבוא על כל הכרוך בו פשוט, עדיין לא בשלה לבואך וחותמת.... בשלך כמה קר כמה מנוכר ושוב אני נסגר צאר
 
זה לא את זה אני

חמודה שלי , אל תדאגי .. מצטער אבל זה בעיה שיש לי .. אני אוהב אותך .. אבל לא יכול להיות איתך .. התחושה של דקירה .. הלב מחסיר פעימה .. לא יודעת מה לעשות עכשיו .. היינו ביחד המון זמן .. איך חיים מה עושים ??? והמשפט הנורא מכל .. זה לא את זה אני .. איך , איך הוא יכול לעשות לי את זה ??? אבל מזה רק לומדים .. לא נותנים לגלגל לחזור שנית .. הרי כמעט תמיד כשמאבדים דברים .. מגלים כמה הם היו חשובים בחיים .. אני אהבתי אותו והוא כנראה לא רצה אותי .. לא משנה .. העתיד נראה יפה .. ואני אמצא לי מישהו אחר .. שיהיה איתי ולא יחרטט לי משפט פוגע .. כמו ... זה לא את זה אני ..
 
למעלה