משתמש חדש ברשותי IPAQ 1930 מנסה לשלוח מסמך בוורד שכתבתי על גבי IPAQ 1930 ניסתי לשלוח לאמאיל שלי ללא הצלחה גם לא בסנכרון רגיל אימאיל מהמחשב לIPAQ אין בעיה נא עזרו לי אהרון
אני עדיין לא בדיוק מבין אבל בכל זאת ננסה ... - סינכרון כתובות, יומן וכו ... עובד ? - אם אתה שם קובץ לספריית הסנכרון הוא מועתק לאייפק (בזמן סנכרון) ? - איך אתה מנסה לשלוח מסמך וורד מהאייפק ? תכתוב בדיוק מה אתה מנסה לעשות.