לא מצליח לסנכרן

Berr1

New member
לא מצליח לסנכרן

משתמש חדש ברשותי IPAQ 1930 מנסה לשלוח מסמך בוורד שכתבתי על גבי IPAQ 1930 ניסתי לשלוח לאמאיל שלי ללא הצלחה גם לא בסנכרון רגיל אימאיל מהמחשב לIPAQ אין בעיה נא עזרו לי אהרון
 

ron20

New member
אהרון, ברוך הבא ...

באמת ניסתי להבין מה הבעיה, אולי תכניס פסיקים במקומות הנכונים ? או תנסח אל השאלה יותר טוב. קשה לי להבין מהשאלה שלך למה אתה מתכוון
 

Berr1

New member
בעית סנכרון מסמכים

פשוט, לא מצליח לשלוח מסמך WORD בעזרת IPAQ 1930 מבקש עזרה יש לציין שסנכרון מהמחשב לIPAQ עובד טוב נראה לי בעיית הגדרות
 

ron20

New member
תראה,

אני עדיין לא בדיוק מבין אבל בכל זאת ננסה ... - סינכרון כתובות, יומן וכו ... עובד ? - אם אתה שם קובץ לספריית הסנכרון הוא מועתק לאייפק (בזמן סנכרון) ? - איך אתה מנסה לשלוח מסמך וורד מהאייפק ? תכתוב בדיוק מה אתה מנסה לעשות.
 
למעלה