לא מצליח לחטוא

טום 26

New member
לא מצליח לחטוא

אני כבר שנה שוב פרפר. שוחררתי לחופשי (שלא מרצוני). החלטתי שזו ההזדמנות להוציא משהו חיובי מהעניין, ושאולי הגיע הזמן שאעסוק קצת בחטאים, בגילי המופלג. אבל לא יכול. הראש רוצה, וגם הגוף. אבל הלב עוצר. וכך נשאר לי רק לחטוא בכתיבה, פה איתכם.
 
????????

שוחררת לחופשי לא מרצונך?-האם הכוונה לגירושים שלא ביוזמתך? ואם אתה פרפר חופשי כיום מדוע יש צורך לך בחטאי אהבה?-כל מה שתעשה יהיה לגיטימי אפילו מבחינתו של הרב הראשי...?! בוא ותן לנו להבין את מילותיך....ואני מניח שגם תהא התייחסות. ברוך הבא.
 
למעלה