לא מצליחים להשתלט על היונים? רשת נגד יונים היא הפתרון עבורכם

תוכן-מקודם

Member
מנהל
httpcinima-design.co.il רשת נגד יונים (1).jpg
קרדיט תמונה PIXABAY

יונים הפכו נפוצות מאוד באזורים עירוניים ברחבי העולם, יש שיגידו אף יותר מידי נפוצות. אוכלוסייתן גדלה משמעותית, והפכה למטרד עבור תושבי הערים. על אף שבמבט ראשון הציפורים הללו נראות לא מזיקות, בפועל הן יוצרות לא מעט בעיות, בעיקר כשהן מתקבצות במספרים גדולים. כדי למגר את התופעה, נעשה שימוש בתחילה באמצעים שאינם הומניים אשר פגעו ביונים. כיום, רשת נגד יונים היא הדרך המקובלת לעשות זאת, תוך הבטחה לשלומן של היונים.

מאילו מפגעים מגנה עלינו רשת נגד יונים באזורים עירוניים ובכלל?​

יונים עלולות לגרום נזקים משמעותיים; החל מלכלוך, צואה ועד לסתימת תעלות בשל הקינים שלהן, ועוד, הרשימה עוד ארוכה. בנוסף, יונים ידועות כנשאיות של מחלות שונות, שעלולות להוביל לבעיות בריאותיות בקרב בני אדם. כך, ברור שנדרשים אמצעי בקרה יעילים כדי להתמודד עם בעיית היונים בכל העולם. כידוע, הדרך הטובה ביותר היא רשת נגד יונים שמטרתה להרחיק אותן; ממרפסות, אדן החלון, מסתורי כביסה וכל אזור אחר.

כיום, השיטה שודרגה אף יותר וההמלצה הטובה ביותר היא להשתמש ברשת שקופה, ממספר סיבות:​

רשת בלתי נראית – תארו לכם שאתם מגיעים לבניין גבוה, המוקף ברשת מכל עברו. לא נראה כל כך טוב, נכון? בעיקר אם הבניין מעוצב למשעי, הרשת כאילו מסתירה עד כמה הוא מרשים. רשת שקופה לעומת זאת, מאפשרת לא רק להרחיק את היונים אלא גם לשמור על אסתטיקה!
עמידות לאורך זמן – מובן שכל התקנת רשת חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע. כך, ככל שההתקנה מקצועית ומדויקת יותר, הרשת השקופה תחזיק מעמד גם בתנאי מזג אוויר סוערים.
ניקיון – מעל לכל, רשת עמידה ושקופה תשמור על המבנה כולו נקי לאורך זמן, ללא שאריות צואה ולכלוך שהיונים לרוב משאירות אחריהן. במקביל כמובן, גם תשמור על האסתטיקה שלו.

לחזק את הפתרון​

אם כבר החלטתם להתקין רשת נגד יונים מומלץ לתת לה חיזוק עם דוקרנים נגד יונים. זהו פתרון הומני נוסף שמטרתו למנוע מהיונים לנחות במקומות מסוימים, פשוט כי זה מאוד לא נוח לנסות לעמוד על דוקרנים. הם אינם פוצעים, אלא רק מהווים משטח שלא נוח לעצור למנוחה עליו. שילוב הפתרונות הללו יחדיו, יבטיח סביבה נקייה מיונים לאורך זמן.

להגן על הסביבה שלכם, להגן גם על היונים​

היתרון הגדול בפתרונות של המאה ה-21, הוא העובדה שמתאפשר לנו לשמור על סביבה היגיינית ונקייה ומצד שני, גם על בעלי החיים. רשת נגד יונים היא רק פתרון אחד מתוך קשת רחבה של אפשרויות, שכל מה שעליכם לעשות זה רק ליצור קשר עם אנשי המקצוע, להתייעץ עמם ולבחור את הפתרון המדויק והמתאים ביותר לתנאי הסביבה שלכם. עם פתרון הומני וירוק יותר, כל הצדדים יהיו מרוצים!
 
למעלה