לא מצליחה להכנס לשום פורום

chanith

New member
לא מצליחה להכנס לשום פורום

שם המשתמש שלי הותיק chanit אינו מאפשר לי כניסה לשום פורום או תיבת מסרים שלי אנא בדקו מה הסטטוס של שם במשתמש ויידעו אותי אם יש בעייה. תודה
 

chanith

New member
חסימה מכל הפורומים?

אודה על ההתייחסות לא היה עניין של התנהגות לא הולמת. מצרפת את ההודעה עם מתכון שכתבתי. מנהלת הפורום הספציפית שאינה פעילה בדרך כלל, חסמה אותי כי הבאתי קישור של עצמי מפורום אחר שהיא אישית פחות מחבבת. בקישור השני ההודעה המקורית שלי עם צילום שהכנתי ומתכון שהעלתי. נוסח הדברים אינו תקין ויותר מכך, גם הניסוח. אני לא יכולה להכנס לשום פורום התפוז, מתקבלת הודעה שגם כתובת המייל שלי חסומה. איך פותרים את זה במיידי? נעשה פה הליך לא תקין. אגב, ניתן לחפש את ההודעות שלי בתפוז על שם : chanit כולן כתובות בעידינות וטוב טעם. אף פעם לא היה עניין של "התנהגות בלתי הולמת" , אלא נביון לפגיעה בשמי כיוצרת . תודה . אגב גם לפורום הזה אני לא יכולה להכנס עם שם המשתמש הרגיל, היש סיבה או מחקו את השם הזה?
 

az ma

New member
את שופכת תחינתך/ליבך בפורום לא מתאי

ם... פני להנהלת הפורומים...
 

chanith

New member
אין עם מי לדבר שם.מדובר גם על בעייה

טכנית. רוצה להאמין שכל מנהל פורום יכול לבדוק אם משתמש נמחק מתפוז בכלל ולא מפורום ספציפי. הבעייה גורפת ועניין חמור בפני עצמו. אולי ניתן לפתור את העניין כאן? אין לי זמן לבזבז על טלפונים להנהלה, דבר שיסייע מיידית,אבל יגזול משאבים .
 

az ma

New member
חבובה, את נובחת על העץ הלא נכון

אבל, זה באמת עניינך... ואין צורך לבזבז זמן בטלפון עם הנהלת הפורומים... לשם כך יש אימייל... עניינך, כבר אמרתי?
 

chanith

New member
החסימה נפתחה במיידי לבקשתי

מלבד בפורום ספציפי. נושא בעייתיות בניהול בפורום מתכונים הינה בטיפול.
 
למעלה