לא מצאתי כותרת מתאימה אז..

מיכל ט

New member
לא מצאתי כותרת מתאימה אז..

כל השבוע האחרון אני בלחץ מזה שעוד מעט סוף הסמסטר (יש עוד חודש וחצי אבל למה לא להילחץ לפני אם אפשר) ואני לא מצליחה לארגן את הזמן (כבר כתבתי על זה לפני כמה ימים). אל תעלבו אבל אני לא כותבת את ההודעה כדי לשמוע עצות בנושא, פשוט שמעתי על זה כל כך הרבה פעמים מהפסיכולוגית שלי ומהיועצת של המרכז לקידום סטודנטים ל"ל ו.. אני מבינה הכל אבל היישום. תראו לי מישהו שבאמת יכול לכתוב כל דבר ביומן ועם העתק על לוח חודשי בצבעים. זה נראה לי לא אנושי בכלל! ואז הם עוד אומרים לי (ואני מצטטת) "את בחורה מוצלחת את תסתדרי" יופי, אני חושבת שהמרצים שלי צריכים לשמוע את זה במיוחד כשאני לא מגישה להם את התרגילים בזמן ובגלל שהם יוקסמו כל כך מהמוצלחות שלי הכל יסתדר. טוב, לא הכל שחור.. החלטתי לקחת חופש כדי להקדיש יותר זמן ללימודים (חוץ מזה שחופש זה תמיד טוב) אני מקווה שזה יעזור. וברגעים כאלה אני שואלת את עצמי מה בדיוק עבר לי בראש כשחשבתי ללמוד שוב???
 

zivadina

New member
תגובה למיכל:

קודם כל, הרבה איחולי הצלחה. בטח שגם אני חושבת שאת מוצלחת, והסיבה היא שאת ADHD, אל תשכחי! בקשר ללוח החודשי, כתבתי פה שאני תולשת לוח חודשי גדול מאיזשהו לוח שנה (וגם אפשר סתם לשרטט בעצמך) ושמה על המקרר, ושם כתובים כל ציוני הדרך של החודש. בנוסף, את יכולה ביומן שלך לכתוב את תאריך הבחינה, ואולי לכתוב גם שבוע לפני זה: "להתכונן לבחינה ב... שתתקיים בתאריך ...". וחופש זה תמיד טוב, את צודקת. חג שמח!
 

זהבה נ

New member
יש ימים טובים יותר וטובים פחות

אבל תמיד חשוב לזכור מה המטרה שלך בלימודים, יש איזה ערך מאוד מוסף בלימודים מתוך רצון ולא מתוך כורח כל שהוא, זכרי זאת וזה יכול לתת לך כוחות להמשיך. תמיד טוב לחדד את המוח עוד ועוד, אני יודעת שזה לעתים יכול להוריד את ההנאה מהלימודים כאשר יש לחצים ומוגבלים בזמן להגיש עבודות וכדומה, אבל כמה סיפוק יש אחרי?. אני בטוחה שאת יכולה לעשות זאת גם אם זה קשה, תוכיחי לעצמך שאת יכולה יכ זה נותן אחרי באמת הרגשה נפלאה שהצלחת. שבת שלום,
 
למעלה