עובדת משרדא
New member
לא מחמיאה מאוד.
ביציאה מהיישוב בבוקר חיכתה כרזה ענקית על ג'יפ. שלא מחמיאה מאוד. לאן הגענו?......... אני הרגשתי מבוישת.
ביציאה מהיישוב בבוקר חיכתה כרזה ענקית על ג'יפ. שלא מחמיאה מאוד. לאן הגענו?......... אני הרגשתי מבוישת.