לא מוכנה ללכת עם אחותי לסרט בגלל שהיא שמנה

עופר 123

New member
לא מוכנה ללכת עם אחותי לסרט בגלל שהיא שמנה

יצא לי לדבר לפני כמה ימים עם בחורה שסיפרה לי סיפור איום: אחותה הקטנה לא אהבה להיראות לידה בגלל שהיא היתה שמנה. היא לא הסכימה ללכת איתה לקניון, היא לא רצתה ללכת איתה לסרט בחופשות, וכשהיא שאלה יום אחד למה זה, אמרה האחות ש"זה בגלל שאני מתביישת שיצחקו עלי כי את שמנה". זה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש לראות איזו חברה איומה יש לנו, שבה גורמים לילדים בני 10-11 להרגיש לא נוח להיות בני משפחתם השמנים
האם התמודדתן/ם פעם עם דבר שכזה? האם פעם התביישו בכן/ם בגלל המידות שלכן/ם? האם פעם חברים או אפילו בני משפחה הסתירו אתכם בגלל המשקל שלכם?
 

lizush

New member
באמת מזעזע

מה, לא שמעו על "חברים בכל מיני צבעים"? איזה מן חינוך הילדה עברה ואיזה נורא אחותה בטח מרגישה. זוועות! לשימחתי מעולם לא חוויתי את ההרגשה הזאת, אני מאוד אוהבת את החברים של אח (הרזה), ומעולם לא הרגשתי מופלה בשום צורה שכזאת ע"י משפחתי, אולי מכיוון ששני ההורים שלי שמנים בעצמם.
 
מצד חברות ומשפחה לא

לעומת זאת כבר הייתי עם גבר שממש עשה מאמצים שלא אפגוד חס ושלום את החברים שלו ואמנם לא התעמתתי איתו על זה אך ההרגשה שלי שהוא התבייש ממני היה גם בחור שאמר לי חד וחלק שהוא מוכן להיות יזיז שלי אבל לא יותר מזה כי הוא לא רוצה להראות עם שמנה
 
מאיפה להתחיל?


פעם יצא לי להכיר מישהי וירטואלית ובאימיילים וכמה שיחות טלפון ממש זרמנו. עד שקבענו להפגש ערב אחד לקפה, ובשיחת התיאום כשאמרתי לה חצי בצחוק "לך בטח לא יהיה קשה לזהות אותי בגלל המשקל" היא הגיבה כאילו מה אני עושה עניין מכלום. אני חייבת לציין שכנראה היו לה נימוסים פולניים מושלמים כי היא היתה מוכנה להקדיש לי חצי שעה מזמנה לשתות את הקפה (למרות שכל הזמן היא סיפרה לי איך אצלה במשפחה מתחילים בדיאטת כסאח בשניה שהם רואים שמבצבצת להם קצת בטן כשהם מתיישבים), אבל מיד אח"כ הטיסה אותי לתחנת האוטובוס הקרובה ודחפה אותי למונית השירות הראשונה שהגיעה (שבסוף גם לא הגיעה לאן שרציתי), ויום אח"כ פרשה מהפורום שבו הכרנו ולא שמעתי ממנה מאז שוב... אבל מבחינה משפחתית - למרות שאבא שלי היה שמח אם הייתי רזה כדי "לתפוס בעל" ו"לגרום לו נחת", אני חושבת שאמא שלי לאורך כל השנים היתה זו שהתביישה והסתירה אותי. אני זוכרת שכשחזרתי לפני 7 שנים ממגורים של כמה שנים בארה"ב באופן עצמאי (ששם רזיתי, כנראה בגלל שלא היה עלי לחץ להתבייש בעצמי בגלל המשקל) תוך פחות מחודש היא כבר התחילה לבכות לי איך אנשים ש"רוצים רק מה שטוב בשבילי" לא הבינו איך אני מעזה ללבוש בגדים צבעוניים שלא נראים כמו שק במקום "בגדים מרזים", וכמובן סיפרו לה את זה - והיא כמובן הסכימה במקום להגן עלי...
 
שהייתי בתיכון

נפגשתי עם מישהו שהיה גר בצפון הוא בא אלי בפגישה הראשונה לבאר שבע ואז אמר לי "אני לא יודע אם תוכלי להגיע לקיבוץ שלי-אם החבר'ה יראו אותי איתך ידחו אותי מהחבר'ה "
 

riki23

New member
איזה חוסר טאקט

ואיזה חוסר כבוד, פשוט אנשים הזוים. לי קרה שבטלפון בלי לראות אותי אחד הבחורים אמר, " אני לא אוהב שמנות", כמובן שזכותו וכל אחד וטעמו , אבל היכן הטאקט והכבוד הבסיסי?
 
"ויום אחר כך פרשה מהפורום שבו הכרנו ולא שמעתי

ממנה שוב" מספרים שהיא הרגה את כל מי שהכיר אותה, הוברחה לקהיר על ספינת סוחר במכולת ברווזי גומי ופתחה חיים בזהות בדויה בשוויץ!
 

מיצמיץ27

New member
אף פעם לא נתקלתי במצב שהתביישו בי בגלל המראה

חוץ מהתקופה שאחותי הקטנה היתה בגן ואני הייתי בזמנו בתקופת הצבא.... הייתי לוקחת אותה לפעמים מהגן ולשחק בגן שעשועים אז פעם אחת היא אמרה לי בסוד... החברים שלי בגן צוחקים עלייך בגלל שאת שמנה... אמרתי לה שפעם הבאה שהחברים שלה אומרים לה שיש לה אחות שמנה שתגיד להם אחותי שמנה ויפה ולכם אין אחות שמנה ויפה :) וזה מה שהיא עשתה חחח כנראה שזה עבד כי היא לא הזכירה את זה יותר... נותנת לאחותי הקטנה והמתוקה חיבוק ענקקקקקקק היא התמודדה עם זה מאוד יפה... עד היום היא מעריצה אותי למרות שאני שמנמונת והיא רזה וחטובה היא תמיד רוצה להיראות כמוני :))
 
למעלה