לא לשכוח היום טקס פתיחת האולימפיאדה

לא לשכוח היום טקס פתיחת האולימפיאדה

18,000 משתתפים רק בטקס. התקציב הוא פי 2 ממה שעשו באתונה. הטקס עצמו מתחיל ב-15:00, השידור בערוץ 1 יחל ב-14:30 ויסתיים בשעה 19:00.
 

N B I

New member
איזה לשכוח?!

אני מסתובבת כל היום וסופרת את השעות ומאחלת לכולם חג שמח. (בינתיים רק חבר אחד הבין על מה אני מדברת והשתתף בשמחתי). שיגעתי את הבית שלי, נראה לי שעוד חצי שעה כזאת והם כופתים אותי לפיר בשרותים.
 

survivor112

New member
היה טקס מרשים..

הגעתי לטלוויזיה בדיוק שישראל צעדו שם..
 
אז פיספסת!

אם הגעת רק בצעדה של המשלחות למעשה פיספסת את החלק האומנותי של הטקס. תסתכלי בשידור החוזר
 

N B I

New member
טקס נחמד מאוד

אבא שלי אמר שהיה משעמם. אבל אני אהבתי. חשבתי שהם יעשו הרבה יותר דברים של הרבה משתתפים. אגב, כמה משתתפים נראה לכם היה בקטע של הטאי צ'י? היה לנו ויכוח על זה בבית. אתן לא מבינות איזה חגיגה היה אצלנו.פתחנו שמפניה! אוקיי לא ממש שמפניה, פתחנו "ריו", אבל זה נראה כמו שמפניה זה דיי דומה. ואוכל ו"חג שמח!!", רק כובעי מסיבה היה חסר. האם גם אתן כל שנה תוהות מאיפה צצו כל המדינות האלה? נראה לי שיש מדינות שקמות ומתפרקות לפי האולימפידה. איזה כבוד להתעמלות!!! הלפיד האולימפי!!! שני נושאים (אחד מהם המדליק) של ההתעמלות, ונושא דגל מההתעמלות!! איזו גאווה! חג שמח!
 

survivor112

New member
הקטע של הצעדות..

של כל הארצות באמת היה מייגע ואי אפשר היה לשבת מול הטלוויזיה שעתיים ולראות את זה..כל השאר היה נחמד..הקטע הזה עם המקלות הזוהרים?..מלאאאאאאאאאאאאאאאאאא!..ובאותו קצב!! אשכרה מליארד סינים לא טועים!
 
אכן טקס נחמד מאוד

יכול להיות שאת הקטעים ה"קרקסיים" והמטורפים יותר יעשו בטקס הסיום. בטקס הפתיחה הרעיון הוא להראות מורשת והיסטוריה של סין. הרעיון באולימפיאדה זה גם האחווה, הקירוב והחשיפה של המדינות. לכן המדינות הקטנות והחמודות שאנחנו לא שומעים עליהם בחדשות, מתאמצות לשלוח ספורטאים לאולימפיאדה כדי לקבל "הכרה ציבורית" ולעלות על המפה, וזה נורא יפה לדעתי, להראות מדינה דרך הספורט. בהחלט כבוד להתעמלות, הסינים נותנים להתעמלות את הכבוד המגיע לה, ויש להם גם במה להתגאות. אני לא יודעת כמה משתתפים היו בטאי-צ'י (המון המון) אבל בטקס כולו השתתפו 18,000 איש (לא כולל עובדים וכו', בלי הספורטאים רק משתתפים) וכולם הופיעו בתיאום מופתי! למרות שניסיתי לחפש בכוח, לא מצאתי שום פאשלה אפילו בקטנה ביותר.
 

N B I

New member
אני מצאתי

בקטע של הקופסאות. ובקטע של החליפות עם המנורות היו כמה שלא נדלקו עליהם המנורות. אבל עזבנו אני קטנונית נורא.
 

נעממהה

New member
התכאכזבתי...

זה בערך מה שיש לי להגיד.. זה לא היה מה שציפיתי... טוב, היה מרשים איך שהם עשו הכל ביחד זה ברור! אבל... בוא נגיד לראות בנאדם מצייר על משהוא לא ברור ועוד איזה מישהו מנגן על פסנתר... נו מילא.. אולי הטקס סיום יהיה יותר טוב.. וחוץ מזה, שכמו שהשדרן אמר- זה היה מרהיב, אבל מטריד.
 

אמא לה3

New member
אני ממש מתביישת...

הכנתי את הערוץ בטלויזיה, הכנתי את כולם בבית, נכנסתי בכייף למיטה, חיכיתי, נרדמתי, התעוררתי בסוף מצעד הנבחרות... לא ראיתי כלום!!!!! האם יש שידור חוזר מתי שהו?
 
בוקר טוב

היה כבר גם השידור החוזר. את נרדמת בשמירה. טוב אני בטוחה שמתי שהוא יהיה שוב שידור חוזר.
 
למעלה