לא לקרוע ת'שערות......

קרוואלה

New member
לא לקרוע ת'שערות......

זו רק אני
מה שלומנו??? נחמד לראות שיש פה פרצופים חדשים...<אהלן מיקו ובלונדה> טופ עד שתחליטו מי מכין לי קפה אני הולכת לעשות משו מועיל עם עצמי. שיהיה המשך ערב נעים לכולם.
 

טאKילה

New member
סאמק מכשפה אחת!

אני קורעת לך ת'צורה לא רק ת'שערות. אופו נעלמת ? יו געגע ברמות
היידה תכיני קפה ותביאי עוגיות אני רוצה שתפנקי אותי
איי הזכרת לי שפגשתי את למלמ והיא שלחה לאחתוש את אהבתה.
 

קרוואלה

New member
טאקוששששששש../images/Emo24.gif

תאמיני לי שלא כדאי לך לדעת למה נעלמתי!! אבל מבטיחה לך הסבר ברגע שאני רק יזכור מה הסיסמא שלי במסנגר ואגב אני מחפשת מי שיפנק אותי..אז יאללה תחפשי לי איזה כושי!!!! מה שבטוח כולכם הייתם איתי ותמיד!!!!
 
נווווווווווווווווווו......./images/Emo70.gif

חזרתי הביתה מהעבודה אופו את
אופו האייס קפה שלי
מה שלומך מכשושה? בחיי... ת'געגעתי.......
 
למעלה