מה שלומנו??? נחמד לראות שיש פה פרצופים חדשים...<אהלן מיקו ובלונדה> טופ עד שתחליטו מי מכין לי קפה אני הולכת לעשות משו מועיל עם עצמי. שיהיה המשך ערב נעים לכולם.
תאמיני לי שלא כדאי לך לדעת למה נעלמתי!! אבל מבטיחה לך הסבר ברגע שאני רק יזכור מה הסיסמא שלי במסנגר ואגב אני מחפשת מי שיפנק אותי..אז יאללה תחפשי לי איזה כושי!!!! מה שבטוח כולכם הייתם איתי ותמיד!!!!