תחתית שאול
New member
לא לנשואים בלבד!!!!
בס``ד שמעתי דבר נחמד השבוע,והחלטתי לשתף אתכם... ***************************************** כשמניחים תפילין אומרים ``וארשתיך לי לעולם..``,נשאלת השאלה:למה ``וארשתיך``???,שהרי אירוסין הם זמניים,עד החתונה.. אלא,שכשם שהחתן מרגיש נלהב,מתרגש ומאושר ביום אירוסיו(``וארשתיך``-כמו ארוסין..),כך ירגיש בכל פעם שיבוא להניח תפילין.. בקרוב אצל כולם... תחו`ש
בס``ד שמעתי דבר נחמד השבוע,והחלטתי לשתף אתכם... ***************************************** כשמניחים תפילין אומרים ``וארשתיך לי לעולם..``,נשאלת השאלה:למה ``וארשתיך``???,שהרי אירוסין הם זמניים,עד החתונה.. אלא,שכשם שהחתן מרגיש נלהב,מתרגש ומאושר ביום אירוסיו(``וארשתיך``-כמו ארוסין..),כך ירגיש בכל פעם שיבוא להניח תפילין.. בקרוב אצל כולם... תחו`ש