לא לנשואים בלבד!!!!

לא לנשואים בלבד!!!!

בס``ד שמעתי דבר נחמד השבוע,והחלטתי לשתף אתכם... ***************************************** כשמניחים תפילין אומרים ``וארשתיך לי לעולם..``,נשאלת השאלה:למה ``וארשתיך``???,שהרי אירוסין הם זמניים,עד החתונה.. אלא,שכשם שהחתן מרגיש נלהב,מתרגש ומאושר ביום אירוסיו(``וארשתיך``-כמו ארוסין..),כך ירגיש בכל פעם שיבוא להניח תפילין.. בקרוב אצל כולם... תחו`ש
 

zipihersko

New member
יפהההה... תח....

באמת אדם אמור להיות מאושר עלי אדמות ביום אירוסיו... אז כנראה להניח תפיליו זה גם משהו מאד מאד מאד מיוחד לא יודעת לא ניסיתי אף פעם.... :cool: בקרוב אצל כולנו... שבוע טוב
 

הפריק

New member
רק שזה נורא כואב להניח תפילין...

וזה עושה כואב ביד וצורב לאיזה שעה...
 

בראון

New member
חשבת פעם

לא להדק ת`תפילין חזק? יכול להועיל. ובקשר לדברייך תחתית, הדבר נכון לגבי הפסוק עצמו בהושע. אח``כ עשו לו הסבה לתפילין, אבל כשהקב``ה אומר לישראל וארסתיך... כוונתו שהקשר יהיה כמו זה של ארוסין, אוטופי, ללא טרדות היום יום. (בתפילין ממשים את החיבור בינינו לקב``ה ולכן מזכירם את הקשר העמוק בינינו, קשר הארוסין.). אבל גם דרשתך אודות ההתרגשות מתקבלת. שבוע טוב
 
תחתיששששששששששששששששששששששששששששששש

כל הכבוד!!! קראתי ונהנתי! שבוע טוב ומבורך :)
 
למעלה