לא לכבות מחשב באמצע היום ולמי שיש

מחשבות

New member
לא לכבות מחשב באמצע היום ולמי שיש

XP גם לא בלילה. הכי בריא שישאר דלוק תמיד.
 

TheWhiteTigris

New member
זאת המלצה רק למגזר מיוחד -

עובדי חברת החשמל. אם את לא שייכת למשפחה עובדי החשמל, עדיף ש"תקחי" את הסיכון על החשבון שתקבלי לתיקון המחשב בגלל שזה "לא בריא" לו, מאשר לקחת סיכון שתחטפי התקף לב אחרי שתראי את החשבון מחברת החשמל.
 

ילדת גן

New member
זה ממש ממש לא נכון!!!!

ואת סתם יכולה לגרום נזק לאחרים!!! כי יש לי מקרה אישי של אח שלי שהשאיר את המחשב שלו פתוח כל הזמן, ובסוף המחשב שלו נשרף!!!!! ויש עוד מלא מקרים כאלה. אז תדעי דברים לפני שאת סתם מדברת!
 

psa

New member
בשום פנים באופן לא להשאיר מחשב דלוק

בלילה
לא משנה איזה חלונות ברשותכם. טיפ חשוב אחר : למניעת נפילת המחשב בעקבות הפסקת חשמל רצוי שיהיה לכם "אל פסק" ,כך מכבים בהדרגתיות את המחשב ומדליקים בחזרה עם חזרת החשמל.
 

אבא אסא

New member
../images/Emo91.gifבנוגע לכיבוי או הדלקת המחשב

הטענה אומרת כי בכל פעם שמדליקים מחשב הסיבובים הראשונים של ההארד דיסק שוחקים אותו. ממש כמו שבכל פעם שמתניעים רכב בשניות הראשונות כל החלקים עובדים ללא שמן כי הוא עוד לא מתפזר במערכת. אז הדעה הרווחת היא לא לכבות מחשב בכל (ואני מיישם אותה) כי ממילא תצטרכו לעשות ריסטרטים בגלל תוכנות או שמשהו נתקע פעם בשבוע. זו המלצתי. אבאסא.
 
לא כדאי לכבות את המחשב

לשים SCREEN SAVER, שיעלה אחרי 10 דקות אבל לא כדאי, לכבות כי זה באמת הורס את ההרד דיסק
 

itaf10

New member
יש חילוקי דיעות בין המומחים...

הפיסקה אינה חד משמעית... ולכן יש אומרים לא לכבות, עם ידוע שכעבור מספר שעות תצטרך אותו... ויש שטוענים שלכבות לאחר גמר העבודה, וכמובן ללילה... כך שחלוקות הדיעות בנושא הזה...
 

oh-da

New member
אפשר להשאיר מחשב דולק בקביעות

נכון, אומנם מחשב פרטי הוא לא מובנה כשרת ייעודי שמיועד להפסקת פעילות בדר"כ של 2 שניות בשנה, אבל זה לא יזיק לו. אגב, ישנה אפשרות להגדיר את המחשב כ"שרת/מחשב עבודה" (למשתמשים בחלונות) אני כרגע לא זוכר כיצד מגיעים, אך לאחר שיטוט קל בלוח הבקרה/הגדרות מערכת, תמצאו בקלות
עוד המלצה -> לקרר לקרר לקרר! ככה שהמחשב קר יותר כך טוב יותר וכך המעבד מאריך שנים (וגם הספק) בימי הקיץ עדיף שהמחשב יהיה בקרבת מזגן או לעשות מה שאני עושה: פותח את המארז ומציב מאוורר שולחני.
 
למעלה