לא להחציץ!!!

tbone

New member
לא להחציץ!!!

כולם לראות היום בשעה 20:30 ``עובדה`` בערוץ 22. יש ספיישל על יחידת דובדבן!
 

Casus Belli

New member
וואלה....! כמעט שכחתי

tbone - תודה שהזכרת לי... חבר`ה - בשום פנים ואופן לא להחמיץ!!!
 
לו רק היתה לי טלוויזיה..

לעולם פתאום הרבה יותר צבעים, והוא היה מקום הרבה יותר נעים, והאוויר היה יותר טעים, ובבסיס היו יותר קטעים, והמפקדים היו פחות רעים, וכל החבר`ה היו מופתעים, ולחדר הם טלוויזיה כולם היו באים, ולכל היחידה היו הרבה יותר חיים, והיו לוקחים מפה את כל המופרעים, וחיי היו משתפרים פלאים, ולא הייתי צריך לסחוב בתרמיל סלעים, ושימותו כל הקנאים. לא נורא. לפחות יש לי את החברים... (מלודיה נוגעת ללב לא?) אה?! שיר שכתבתי לבד בעקבות ההודעות שלכם, בלי הפסקות ובלי לעצור לחשוב (ככה הוא גם נראה) רז הפיוטי. נ.ב. מוקדש בחינניות לטל עדתו ולקסוס במלאת חודש לזוגיותם.
 

Casus Belli

New member
כולי נפעם עד אחרון עורקי ליבי :cool:

``לקח נושא תמים, עשה אותו פושע`` -קומדי סטור היתכן שבשורות הפורום מסתתר לו פייטן לירי מהמעלה הראשונה? היכול להיות שטשרניחובסקי קם לתחייה? האם 1000 נק` במבצע קוקה קולה יזכו אותי בפלייסטיישן 2?????
 

zoola

New member
למה אתה לא מנצל את הכישרון שלך??

אתה גם מוכשר וגם צנוע!(``בלי הפסקות ובלי לעצור לחשוב``) לפי דעתי תלך על זה!
 

tbone

New member
דובדבן=שריטה!

אנשים, ראיתם את הכתבה על דובדבן? זה היה ממש מפחיד.. החבר`ה שם (במיוחד אחד בשם נועם נראה לי) ממש שרוטים
 
מה אמרתי לכם??

תרשה לי להזכיר לך, ולשאר החבר`ה, שבעבר הדי רחוק נשאלתי רבות על דובדבן, והדבר הראשון שהעליתי נגדם (לעומת כל יתרונותיה ומעלותיה של היחידה) היה השריטה העמוקה שהשירות שם מותיר בלוחמים. ראיתי את הכתבה (השגנו טלוויזיה של קצינים), ושמתי לב שהם עוד נמענו מלתאר את הקטעים היותר קשים של השירות שם. בקיצור - מה שראיתם זה כלום, אבל זה עדיין מחזק את טענתי. יוני
 

טל עדתו

New member
יונייייייייייייייייייייי דחוףף לפה

יונייייייייייי דחוף לצאט עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

aurora0

New member
שריטה?

א. בוא נגיד שכל זה היה ערוך ומתומצת- אז הגיוני שמערכת עובדה שמה את הקטעים הכי קיצוניים, אחרי שיחה של כמה זמן, וכשהם נתונים באיזו סערת רגשות. ב. הבנאדם הזה חייב להגן על מה שהוא עושה ולהאמין בו מאד, אחרת הנפש שלו פשוט תתרסק- דיסוננס קוגניטיבי- מכיר? ג. אני לא יודעת איך אתה או אני היינו מגיבים באותו מצב, והיו שם עוד אנשים שהגיבו אחרת.... ד. לא יפה להכליל. אני אישית מכירה מישהו בדובדבן והוא אחד האנשים היותר חזקים, חכמים וטובים שאני מכירה, ואולי אתם מכירים אנשים שהם לא... אז מה?
 

pomelit

New member
ורק אני לא ראיתי כלום

מה הראו שם שהיה משריט כל כך? םרטים פרטים לאלה שאין להם טלוויזיה בבקשה
 

pomelit

New member
ורק אני לא ראיתי כלום

מה הראו שם שהיה משריט כל כך? םרטים פרטים לאלה שאין להם טלוויזיה בבקשה
 
אני חושב שזה מעבר לדיסוננסיות

קוגנטיבית. אני מאמין שהם באמת מאמינים בדברים האלה, והאמינו בהם עוד קודם, גם לפני שהדברים הללו הפכו להיות החיים שלהם. אני יודע שהרבה (כמו שמישהו אמר בצ`אט) חושבים בעקבות הראיון שלוחמי דובדבן הם סתם בריונים דפ``רים שלא יודעים לדבר. זה לא נכון. מהכרות אישית עם כמה מהם אני יודע שהם אנשים חכמים ומוכשרים, אבל בכתבה נעשה שימוש ציני כמעט בעצבים שלהם כנגדם: הצלם והכתבת הזאת (שכחתי איך קוראים לה) תמרנו אותם ללא הרף להתעמת עם השאלות הקשות ביותר שלהם, וכל זאת אל מול המצלמות. לא פלא שהם התעצבנו ככה. כמובן שבעריכה לקחו רק את הקטעים הסוערים ביותר של השיחה: הקטעים בהם נשאלו הלוחמים על ההתודדות עם ההרג, והקטעים שעסקו באסון של היחידה בעסירה א-שימאליה. אני לא חושב שיש אפשרות לחוות דיעה רצינית על היחידה בעקבות הכתבה האומללה ההיא. צירפתי למטה קישור שמצאתי למאמר שהוא בעיני מעולה על הצד השלילי של השירות ביחידה. עומר
 
למעלה