לא להחמיץ

Mad Sorcerer

New member
לא להחמיץ

עוד שעה ככה בערוץ 4 (למי שיש יס שיאכל ת'לב) פחד ותיעוב בלאס וגאס, אחד הסרטים היותר מעניינים והזוים שנעשו ושאינסוף אומנים סימפלו ממנו קטעים, למי שעוד לא ראה סרט חובה!
 
סרט בנזונה

בניסיו דל טורו וג'וני דפ המלכים........(וגם כריסטינה ריצ'י שהביאה לנו תסימפול על לסד לבושה כמו ילדה קטנה.....)
 
קרע אותי הסוף של הסצינה

עאלק השופט עם גרזן -לסירוס-לסירוס חחחחחחחח
 

Silent Horror

New member
../images/Emo45.gifסרט חזק!!

הייתה פה תחרות..מי מחזיק אשכרה עד סוף הסרט מבלי להשפך... בכל אופן לא הבנתי חצי מהסרט פעם ראשונה שראיתי אותו,פעם שניה כבר עשיתי אסיד אז היה קצת יותר מובן ככה זה כל פעם עכשיו שיוצא לי לראות את הסרט, אני פשוט מגלה עוד ועוד דברים חדשים שלא שמתי לב אליהם מקודם.. שבוע טוב אנשים!
 
מה להישפך? איך אפשר??

גם אם הייתי רוצה להישפך לא הייתי מצליח. הסרט הזה הוא אחד החזקים, ומאז שנתחלתי לעשות ל.ס.ד אני גם מבין הרבה יותר את הסרט. ת'כלס כמוך. אין על אסיד.
 
צודק 100%

זה מסוג הסרטים שאם לא עשית סמים בחייך לא תבין אותם.... למשל הקטע שהמוח שלו "מטוגן" והוא שם מגבת קרה חחחחחחחח רק מי שלקח לסד והמוח שלו התחמם בדליקה יבין זאת כ"נל הקטע עם הפארנויה שהוא הופך לשטן.....ועוד מלאן סצינות
 
למעלה