לא להגזים בשיזוף בבקשה!!!!

לא להגזים בשיזוף בבקשה!!!!

למרות שמזהירים בכל מקום ובכל זמן להיזהר משיזוף יתר אני רוצה גם להזהיר ולבקש מכולם: בבקשה, תשמרו על הבריאות והעור שלכם!! יש לי אחות שהולכת כמעט יום יום לים וממש מטגנת את עצמה כמה שעות בשמש ועכשיו יש חשש שיש לה סרטן העור. כבר לקחו לה ביופסיה )דוגמה( מכמה מקומות בעור בשביל לבדוק את זה ונתנו לה חומר מיוחד בינתיים לעשות איתו אמבטיות. אני ממש פוחדת ואמא שלי ממש הרוסה מכל העניין הזה. גם בטלויזיה מדברים על העובדה שרוב האוכלוסיה לא מתמצאים בכלל כמה השמש מזיקה ואיך להתגונן בפניה. אז בבקשה מכם, שימו לב כדי שלא תגיעו למצבים דומים ובכלל גם אחרי כמה שנים העור נראה יבש וזקן מרוב שהוא נשרף בים כל השנים. אז מי צריך את כל זה ? מי שרוצה בכל אופן קצת גוון שזוף יש היום כ``כ הרבה קרמים ומוסים וספריי שנותנים צבע יפהפה בלי הנזק של השמש. יום יפה לכולם!!!!!!!!!!
 
אני חושב שמי שלא יודע , לא יודע כי אינו רוצה

לדעת. כבר שנים רבות שהאגודה למלחמה בסרטן מודיעה בראש חוצות, בתעמולה בטלויזיה וברדיו ובכתובת שם ובעיתונות על הסכנה שבשמש ואיני מניח שיש מישהו שלא שמע על כך, כולל ילדים קטנים. זו היתממות לומר שלא מתריעים מספיק. הנוער לא מוכן להקשיב ולא מוכן להימנע מתענוגות השמש ויגיד תמיד: לי זה לא יקרה. במקרה זה אסור להאשים אף אחד, אלא את הנפגע עצמו ואת סביבתו שלא שמרה עליו. מצטער על תוקפנותי, אך יש לי נגיעה אישית להסברה בנושא וחשובני כי אנו עושים הרבה.
 

שלחופה2

New member
לא מסכימה איתך

אני לא יכולה להגיד על עצמי שלא רציתי לדעת. פשוט אנשים חושבים ש"לי זה לא יקרה"... מלבד זאת ההסברה לא מספיק רחבה, הרופאים לא מדריכים את האוכלוסיה בהתאם ובכלל לא ממש שמים לב לדברים כאלה (ואם תאמר שזה לא נכון יש לי מס' דוגמאות אישיות לזה)
 
למעלה