לא לברק!

shpizonet

New member
לא לברק!

כרגע ראיתי את החדשות, ואת המעשה המכוער של אהוד ברק (או שמא אשתמש בכינויו של הנגבי - אהוד ברח) של לקיחת המקרופון בכוח. כולי צער שהאיש הזה מנסה לחזור לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה. אהוד ברק, שלפי טענתו נכנס לשיחות קמפ-דייויד בשביל להוכיח שאין פרטנר (אחרי שהסכים לתת חצי מהמדינה, בשביל מה? בשביל שיהיו תקדימים למי שאינו פרטנר?), שנתן אישור לשרון לעלות להר הבית ולהבעיר אש שהפכה לאינתיפאדת אל אקצה. אהוד ברק, שאחרי כשלונו המוחץ בבחירות 99', אליהן הגיע מלכתחילה בגלל יהירותו, עזב את מפלגת העבודה בשביל לעשות עוד קצת כסף. הוא טוען שהוא ממשיך בדרכו של רבין ז"ל, אז שיקח ממנו דוגמא! רבין שעזב את ראשות הממשלה כי לאשתו היה חשבון דולרים בחו"ל, הלוואי ואיזשהו ח"כ היה עוזב היום את הכנסת בגלל שחיתות אישית, שלא לדבר על שרים וראשי ממשלה שמעורבים בשחיתות ציבורית. רבין, שלא פרש מהיותו ח"כ על אף שלא ניצח בבחירות 77' והמשיך לתרום למדינת ישראל. לא הוא לא פרש בשביל לעשות עוד קצת כסף. אני, מתפקדת מפלגת העבודה, קוראת לכל מי שמתפקד, או לכל מי שחושב כמוני שיתפקד, די נמאס! אם זה יהיה בידי אני לא אתן שהוא יחזור לתפקיד היו"ר. האדם שהפיל את מפלגת העבודה, סגר סניפים (משמע גם הרס חלק מהקשרים עם הציבור), והותיר את המפלגה עם גרעון גדול ו19 מנדטים, ברח לו עד ישכך זעם. לא שכך הזעם. מר ברק לא יכול לחזור ככה ולחשוב ששכחנו את כל תקופת שלטונו. אני לא מבינה, נראה לי שתומכי מפלגת העבודה חושבים כמוני, איך הוא לא רואה את זה???
 
אהוד ברח ואהוד יברח

התמונות של היום רק ממחישים לנו את אופיו התזזיתי של ראש הממשלה לשעבר מה גם שצפויה לו תבוסה בבחירות במפלגה, אנד ריד מיי ליפס, אהוד ברח אז(בחירות 2001) ואהוד יברח גם הפעם.
 

shirgan

New member
מספיק עם כינויי הגנאי!!!

הדבר שאנחנו הכי טובים בו כמלפגה זה לפגוע בעצמנו... למה להתשמש בביטוי של האיש האלים והמושחת הזה הנגבי... אם רוצים להעביר ביקורת - אין בעיה אבל בשביל ירידות וקללות יש מספיק אנשים שאפילו משלמים להם בשביל לרדת על מפלגת העבודה ואנשיה. אם את/ה רוצה לקלל תכוון לימין, לשרון לא יודעת למי תראה שאתה לא פחדן שתוקף רק את מי שהכי קל לתקוף אותו
 

shpizonet

New member
לא זו הייתה כוונתי

אין ספק שהנגבי איש מושחת ואלים, אמא שלי עדיין זוכרת את תקופת הבריונים באוניברסיטת ירושליים. אבל הביטוי שלו היה מאוד מדויק. לא התכוונתי לקלל. ואינני רוצה לתקוף את מי שהכי קל לתקוף. אני פשוט חושבת שאין מקומו של ברק במפלגת העבודה. כמי שמפלגת העבודה היא ביתי הטבעי מבחינה פוליטית, אינני רוצה שברק יעמוד בראשה. מה שהוא עשה היום היה פרובוקציה לשם הפרובוקציה, הוא רק הוכיח לכולם שוב שהוא איש כוחני. וכן, רשמתי בהודעתי הקודמת חלק מהסיבות שבגללן אני חושבת שהוא אינו מתאים. אני עדיין קוראת לכל מתפקדי העבודה, ולכל מי שהמפלגה הזו חשובה לו שלא יתן לברק להרוס אותה שוב. הוא כבר עשה מספיק.
 

מטרניך

New member
האם ברק הפיל את העבודה לבד?

ומה עם כל ייתר הגיבורים שהפילו אותה יחד איתו? פרס, פואד, מצנע, איציק, רמון, וילנאי. ואגב: בבחירות 99' ברק ניצח. את ביבי.
 

צדוק2

New member
שכחתם את שרון

אז הוא היה עדיין חישוקאי , בועידת הליכוד לפני מספר שנים עת ששמיר כיהן כראש ממשלה, התפרץ שרוןלבמה באלימות חטף את המקרופון "והרביץ" צעקות . אז ברק אמר לעצמו אם הוא יכול גם אני יכול
 
רק ברק יכול

חבורת האפסים שהתאחדה סביב התרגילים של פרס איננה מסוגלת להזיז את שרון וספק אם תצליח לדגדג את ביבי במצב הנוכחי רק ברק יכול להוות איום לשרון ואולי שוב לנצח את נתניהו
 

youvall

New member
בכל הסקרים-בכולם!

ברק מפסיד כישלון חרוץ לביבי...ועוד יותר חרוץ לשרון! אבל למה להתעסק בסקרים... ברק כשל את הכישלון הגדול ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל! קרוב, או אפילו יותר מ30% הפרש בין שרון לברק בבחירות אישיות! ברק ריסק את המפלגה, התייחס אליה כמקפצה לראשות הממשלה וברגע שעזב את המשרד עזב גם את המפלגה...עכשיו הוא שוב חוזר למפלגה, לא חלילה לתפקיד ח"כ, לא בא להוכיח שהשתנה, הוא בא ישר לתפקיד יו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה...שוב המפלגה היא לא יותר מקרש קפיצה בשבילו לתפקיד רה"מ. ברק הוא נפל! הוא כישלון! הוא לא מסוגל לעמוד בלחץ ובאי-ודאות! ברק מוריד את המפלגה במנדטים!
 

tomeria

New member
אהוד ברק - מבצע "חטיפת המיקרופונים"

אולי כל הטעויות שברק עשה ועושה יעזרו לו בעתיד הפוליטי? האם ביבי כשהיה ראש ממשלה לא שגה? האם רבין לא שגה? האם שרון לא עשה טעויות עד שנבחר לראשות הממשלה? החיים הפוליטים הם דינמיים והפכפכים ואי אפשר לדעתי להגיד בוודאות ברק כן יהיה או לא יהיה ראש ממשלה או יו"ר מפלגת העבודה. רק העתיד יוכיח אם כן או לא. לדעתי, נכון להיום, אין לו סיכוי להיבחר לראשות ממשלה.
 

טשאפק

New member
צודק וטועה

אין ספק שניסיון פוליטי עוזר. רבין בכהונה ראשונה עשה שגיאות של מתחיל, ובכהונה שנייה התנהל היטב. אבל - הניסיון של ברק דל ומצומצם. מאז נכשל כראש ממשלה (לפי דעת רוב הציבור בבחירות הישירות מול שרון) הוא לא צבר טיפה אחת של ניסיון. שלא כרבין שהיה ח"כ, שר, פעיל בכיר במפלגה משך 15 שנה. לכן אני מאמין שמה שהיה עם ברק הוא מה שיהיה.
 

Atlantis9

New member
אז תבחרו בביבי לראשות מפלגת העבודה

ברק לא יותר גרוע מהשאר. אולי ביבי יעזור לכם, הוא מומחה לבחירות.
 

boazt25

New member
ואני שואל

לעם ישראל לא מגיעים מועמדים טובים יותר חוץ מברק וביבי? (אם יעמוד בראש הליכוד בבחירות הבאות). למה לעזאזל אנחנו צריכים לבחור שוב בין שני הכשלונות (הפוליטיים) שהצמיחה סיירת מטכ"ל? או שאנחנו חרא של עם שמגיע לו שאלו יהיו מנהיגיו, או שזו תולדה של ציבור עייף ואדיש שלא מבין שזכותו לדרוש שאנשים ראויים ינהיגו אותו.
 

noasemel

New member
אהוד ברדק

עדיף מפלגה תוססת עם הרבה באלגן כמו בליכוד על בית קברות של גיריטרים נוסח פרס או שחל לכן רק בזכותך אהוד ברק יש סיכוי למפלגת האבודה להתאושש
 

google1

New member
לא הבנתי - חשוב לקרוא

למה אהוד ברק הפיל את מפלגת העבודה? לא שאני אוהב את אהוד ברק אבל יש 2 דברים שמאוד חשוב לזכור לו לטובה: 1. הוא יצא מלבנון (היינו יכולים להשאיר שם עד היום שזה היה מביא לשחיקה אדירה ביחד עם האנתיפאדה) 2. הוא פוצץ את המשחק הכפול של יאסר ערפאת והביא למצב בו אנחנו היום (הרי אם זה היה פרס היינו ממשיכים לתת שטחים והכל היה מתפוצץ בתקופה יותר רגע) הסכם אוסלו הפיל את מפלגת העבודה, לא אהוד ברק. אהוד ברק דאג למדינה בנקודות האלה ולא למפלגה וצריך לתת לו קרדיט על זה. מבחינה היסטורית אהוד ברק עשה יותר מעשים מביבי ושמיר.
 

youvall

New member
אין ספק שהיציאה מלבנון נכונה!

אבל יש דרך לכל דבר! ברק בחר, בניגוד לעמדות המטכ"ל, לצאת בחסות החשיכה, במהירות, תוך הפקרות המוצבים, חלק מהציוד ובני בריתנו, הצד"לניקים, לידי החיזבללה. יצאנו מלבנון כמו גנבים בלילה, כמו פחדנים-דבר שחיזק את החיזבללה וגרם לכך שגם אירגוני הטרור הפלסטינאים ראו שבכוח אפשר לגרש את צה"ל והיה לזה חלק בפתיחת גל האלימות הפלסטינאי-אם לא היינו יוצאים ככה, אולי לא היה גל, או לא היה גל כזה גדול! ובקשר לערפאת- סבבה, הסרת את המסכה, ראינו את פרצופו האמיתי של ערפאת, הגענו להבנה שהוא לא פרטנר...מה לעזעזל אתה מצע הצעות יותר נדיבות בטאבה?!? מה לעזעזל אתה שולח את שר המשפטים שלך ואת השר לביטחון פנים ושר החוץ שלך למו"מ עם מי ש"הוא לא פרטנר"?!? או שהפלסטינאים, וערפאת(יש"ו) בראשם היו פרטנר-אז שיגיד שהוא הלך לטאבה בגלל שהם היו פרטנר, או שהם לא היו פרטנר ואז ברק אידיוט כי הוא הלך לטאבה ונתן להם הצעה יותר נדיבה מקמפ-דיוויד...אחרי שהטרור התחיל!
 

duduamar

New member
מה הכי מצחיק?

שאהוד ברק לא יודע מי את וזה גם ממש לא מזיז לו לדעתי... אגב - אני לא תומך בו, אני בכלל לא שמאלני, פשוט ראיתי את ההודעה בדף הראשי והיא הצחיקה אותי...
 
למעלה