לא כך תיארתי לעצמי את יום ההולדת

  • פותח הנושא noa9
  • פורסם בתאריך

noa9

New member
לא כך תיארתי לעצמי את יום ההולדת

לבתי יש היום יום הולדת שנתיים. ביום שישי היא התחילה ללכת לגן, אבל הלכה בדיוק יומיים רק ביום שישי וראשון. ביום ראשון התחיל לה חום שנמשך עד היום. היינו כבר פעמיים אצל רופא המשפחה ופעם אצל רופא אף אוזן גרון.לצערינו, לא מצאו את הסיבה לחום. היא משחקת, רצה, קופצת אבל רואים בעיניים שלה שהיא לא מרגישה טוב. האם מקרה כזה נשמע לכם מוכר??? אימא עצובה (וקצת מיואשת)
 

noa9

New member
שכחתי להוסיף ש...

היום עשו לה בדיקת דם (שתן היא לא נתנה ניאלץ להמתין למחר) ואחה"צ יהיו תשובות. מקווה לטוב ביום שישי אנחנו מתכננים לערוך לה מסיבת יום הולדת, אבל לא יודעים אם לבטל או לא.
 

S h a r l e e n

New member
מזל טוב!

ילדים הרי חולים, והיא תבריא ב"ה. אם את מתוסכלת בגלל היומולדת, חבל. לה זה בכל מקרה לא משנה כי היא לא יודעת מתי היא נולדה. אצלנו בגן, בגלל שזו תחילת השנה- חוגגים לילדים שנולדו עכשיו רק אחרי החגים כדי שיסתגלו לגן ולילדים ויוכלו ליהנות יותר במסיבה. אנחנו חגגנו לדרדס שנתיים בסוף אוגוסט חודש אחרי היומולדת שלו בגלל שאבא שלו היה במילואים. כולנו נהננו וגם הוא. לי התאריך עצמו נראה חסר משמעות בגיל הזה. החלמה מהירה ומזל טוב!
 
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif מזל טוב ../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

המון מזל טוב ליום ההולדת,עד מאה ועשרים
התאריך באמת לא חשוב בגיל הזה, העיקר שהיא תהיה בריאה ותתחזק, ולחגוג לה תוכלו גם עוד שבוע, מבחינתה זה יהיה אותו דבר. תרגישו טוב
 

noa9

New member
בסופו של דבר חגגנו ביום שישי

בתנו הרגישה טוב. היא הייתה במרכז העניינים והכל היה מעולה.
 
למעלה